  • 1. Data: 2002-03-15 08:08:34
    Temat: Przedmiot Spadku
    Od: "jotbe" <j...@p...onet.pl>

    Witam Serdecznie !!!

    Mam pytanie: Posiadam wypis notarialny spadku, w ktorym jest powiedziane
    jaka czesc spadku przysluguje danym osobom, ale nie jest napisane w tym
    wypisie co jest przedmiotem spadku. Czy w takim razie w gownym dokumencie
    znajdujacym sie u notariusza jest wyszczegolnione co jest przedmiotem
    spadku, czy nie musi byc wyszczegolnione co nim jest ????????

    Miego dnia !!!

  • 2. Data: 2002-03-15 14:19:41
    Temat: Re: Przedmiot Spadku
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 15 Mar 2002, jotbe wrote:

    > Mam pytanie: Posiadam wypis notarialny spadku, w ktorym jest powiedziane
    > jaka czesc spadku przysluguje danym osobom, ale nie jest napisane w tym

    Rozumiem że ten wypis jest skutkiem złożenia oświadczenia o przyjęciu
    spadku przed notariuszem?

    > wypisie co jest przedmiotem spadku. Czy w takim razie w gownym dokumencie
    > znajdujacym sie u notariusza jest wyszczegolnione co jest przedmiotem
    > spadku, czy nie musi byc wyszczegolnione co nim jest ????????

    Skoro spadek można podzielić umownie, notariuszowi nic do tego kto jaką
    konkretną rzecz otrzyma.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-03-16 04:18:23

[...]