  • 1. Data: 2005-02-15 00:12:15
    Temat: Przedawnienie składki ZUS
    Od: "adam " <a...@W...gazeta.pl>

    Witam forumowiczów, ZUS upomina się o jedną nie zpłaconą składkę w 1998
    roku / 320 zł - z odsetkami to ponad 800 zł /, którą
    przegapiłem...rozwodziłem się :(
    Do 1 stycznia 2003 roku obowiązywał 5-letni rermin przedawnienia...co
    powoduje przerwanie terminu przedawnienia ? Wiem, że został wystawiony
    dawno temu tytuł do US, w roku ubiegłym dostałem decyzję o nakazie zapłaty,
    od której się odwołałem, była sprawa w sądzie i...nie dostałem oficjalnej
    odpowiedzi, jaki był wyrok sądu...Teraz inspektor z ZUS-u znów monituje mnie
    o wpłatę z odsetkami, a może już jest to przedawnione ? Proszę o radę

  • 2. Data: 2005-02-15 01:29:32
    Temat: Re: Przedawnienie składki ZUS
    Od: "andrzej" <a...@p...pl.nie pisz.tu>

    Zaklad Uporczywie Szkodliwy ma termin 10 lat przedawnienia , abstrachujac
    juz od syetemu komputerowego i pracownikow poldebilnych.

  • 3. Data: 2005-02-15 15:35:52
    Od: "topek" <o...@p...pl>

    Użytkownik "andrzej" <a...@p...pl.nie pisz.tu> napisał w wiadomości
    > Zaklad Uporczywie Szkodliwy ma termin 10 lat przedawnienia , abstrachujac
    > juz od syetemu komputerowego i pracownikow poldebilnych.

    A czy w przypadku przerwania biegu termin ten leci od nowa ?
    Czy jest to 10 lat bez wzgledu co oni robia ?

  • 4. Data: 2005-02-15 21:07:47
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "topek" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "andrzej" <a...@p...pl.nie pisz.tu> napisał w wiadomości
    >
    > A czy w przypadku przerwania biegu termin ten leci od nowa ?
    > Czy jest to 10 lat bez wzgledu co oni robia ?

    w twoim przypadku 10 lat

    ale napisz konkretnie daty kiedy co

    masz rację jeżeli nie wystawiliby tytułu wykonawczego przedawnienie
    nastąpiłoby w terminie 5 lat
    jeżeli wszczeli egzekucję 10 lat