  • 1. Data: 2005-02-14 22:11:46
    Temat: Problem Wyłacznosc agencji nieruchomosci ??
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam taki problem
    Znajomi powiedzieli mi ze kolo nich jest domu do kupienia poszedlem do
    wlascicieli a oni
    nie za bardzo rozgarnieci powiedzieli mi zeby sie kontaktowac z agencja bo z
    nia podpisali umowe na wylacznosc
    kiedy chwile z nimi porozmawialem to troche zrozumieli ze moga zyskac nawet
    do 3.5 % ceny kupna, a dwa ze ja nie z polecenia agencji jestem tylko z
    ulicy
    Mam w zwiazku z tym pytanie czy mozna to jakos tak zaargumentowac zeby ludzi
    tych przekonac to takiej transakcji
    a dwa czy mozna te agencje obejsc czy tez nim na to przepisu, bo przeciez za
    to ze ja chce kupic a oni nas sobie nieprzedstawili to oni w najgorszym
    wypadku dostana 7% ceny kupna to troche duzo jak za to ze to ja sobie dom
    znalazlem.
    Pozdrawiam i czekam na pomoc
    Adam

  • 2. Data: 2005-02-14 22:19:56
    Temat: Re: Problem Wyłacznosc agencji nieruchomosci ??
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > a dwa czy mozna te agencje obejsc czy tez nim na to przepisu, bo przeciez za

    Zeskanuj tu umowę z tą agencją ... popatrzymy, popieprzymy, moze cos
    poradzimy ... moze ONI cos poradzą ...

    --
    Krzysiek, Krakow