  • 1. Data: 2006-05-31 13:21:13
    Temat: Przedawnienie mandatu za brak biletu. POMOCY!!!
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@g...pl>

    Pewnie ten temat już był na forum ale nie wiem jeszcze wszystkiego. Moja żona
    jechała w 2001 roku bez legitymacji(potem sie okazało, że ją miała ale to
    nieważne). Teraz dopiero uderzyła do niej firma windykacyjna i komornik. Nie
    dostała wcześniej sądowego nakazu zapłaty z sądu więc nie mogła zareagować.
    Czy jest sens odwoływania. Podobno wyrok został wydany zaocznie w 2002 roku.
    Powoływać się na przedawnienie czy płacić.

  • 2. Data: 2006-05-31 13:39:18
    Temat: Re: Przedawnienie mandatu za brak biletu. POMOCY!!!
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > Powoływać się na przedawnienie czy płacić.

    przedawnienie.

  • 3. Data: 2006-05-31 13:41:47
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michał Tymoszuk" <m...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:e5k589$grp$1@inews.gazeta.pl...

    > Teraz dopiero uderzyła do niej firma windykacyjna i komornik.

    Jednoczesnie ?? Chyba malo realne. Moze to raczej windykator
    podajacy sie za komornika ?

> [...]
    > Czy jest sens odwoływania. Podobno wyrok został wydany zaocznie
    > w 2002 roku.
    > Powoływać się na przedawnienie czy płacić.

    Nie placic. Po co ? "Podobno wyrok zostal wydany"... To niech go
    podobno dorecza prawidlowo. I na tym zapewne historia sie
    zakonczy.

    marekz

  • 4. Data: 2006-05-31 13:48:24
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Jednoczesnie ?? Chyba malo realne. Moze to raczej windykator
    > podajacy sie za komornika ?

    Prawie jednocześnie. Najpierw firma a po 2 tygodniach komornik. Podał nawet nt
    sprawy i faktycznie taka sprawa była w 2002 roku. Ale nie dostaliśmy sądowego
    wezwania do zapłaty. Czy płacić czy walczyć z nimi???

  • 5. Data: 2006-05-31 14:41:30
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Michał Tymoszuk napisał(a):
    > Prawie jednocześnie. Najpierw firma a po 2 tygodniach komornik. Podał nawet nt
    > sprawy i faktycznie taka sprawa była w 2002 roku. Ale nie dostaliśmy sądowego
    > wezwania do zapłaty. Czy płacić czy walczyć z nimi???

    Przede wszystkim udać się do sądu i sprawdzić dlaczego pozew i nakaz
    zapłaty nie zostały doręczone - to znaczy na jaki adres zostały wysłane.
    Dalsze postępowanie zależy od tego. Bo jeśli nakaz został prawidłowo
    doręczony (choćby przez awizowanie), to przez najbliższe lata nie ma
    mowy o przedawnieniu.

    KG