  • 1. Data: 2006-05-31 13:03:33
    Temat: Zmiana właściciela telefonu a neostrada
    Od: "eds" <e...@d...pl>

    Witam,

    przegladalem archiwum ale niestety nie znalazlem wyczerpującej odpowiedzi na
    ten temat.

    Pewien fachowiec TPSA - ktory zreszta sprzedawal mi neostrade polecił mi, że
    można rozwiązać umowe na neostrade zmieniając własiciela telefonu.
    Zadzwonilem dzisiaj na blekitna linie, i pani twierdzi ze owszem
    wlasciciela mozna zmienic, ale MUSI on podpisać NOWĄ umowe na neostrade,
    tudzież znowu na okres 12 miesięcy. Kto tutaj się myli, bo jak wiemy
    kompetencja osob siedzacych w BL pozostawia wiele do życzenia.
    Poza tym kwestia wprowadzenia mnie w błąd przez sprzedawce usługi.
    Generalnie to sprawa wyglada tak, że mam kontynuowana umowe na 12 miesiecy,
    konczy sie 17 wrzesnia, a w wakacje neostrada nie jest mi potrzebna.
    prosze o pomoc