  • 1. Data: 2006-05-31 13:33:53
    Temat: Mandat+kazanie:-)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Od czwartku na drogach powiatu stargardzkiego (Zachodniopomorskie) pojawi
    się nietypowy motocyklowy patrol.
    Obok policjanta z drogówki weźmie w nim udział ksiądz z miejscowej parafii -
    poinformowała Aleksandra Pajdowska z Komendy Powiatowej Policji w
    Stargardzie Szczecińskim.

    Ksiądz będzie rozmawiał z kierowcami łamiącymi przepisy i pouczał ich.
    Podobnie jak w roku ubiegłym ma im również wręczać obrazki ze św.
    Krzysztofem, patronem kierowców - dodała Pajdowska. Zaznaczyła jednak, że
    kierowcy łamiący przepisy nie powinni liczyć, że w obecności księdza będą
    traktowani przez policję łagodniej.

    http://wiadomosci.onet.pl/1332127,11,item.html

    HaNkA

  • 2. Data: 2006-05-31 14:29:41
    Temat: Re: Mandat+kazanie:-)
    Od: "Bazyli" <s...@p...onet.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> wrote in message
    > Od czwartku na drogach powiatu stargardzkiego (Zachodniopomorskie) pojawi
    > się nietypowy motocyklowy patrol.
    > Obok policjanta z drogówki weźmie w nim udział ksiądz z miejscowej
    > parafii -

    A ja tylko skromnie zapytam nawiązując do tematyki grupy - na podstawie
    jakiego przepisu?
    Przeciez chyba niemożliwe żeby to robił bezprawnie?

    B.

  • 3. Data: 2006-05-31 14:45:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "Bazyli" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez chyba niemożliwe żeby to robił bezprawnie?

    I gdzie równouprawnienie innych wyznan?:) A co będzie jesli kierowca będzie
    np wyznawcą islamu?:)

    HaNkA

  • 4. Data: 2006-05-31 15:17:45
    Od: "trabancik" <t...@g...pl>

    > I gdzie równouprawnienie innych wyznan?:) A co będzie jesli kierowca
    > będzie np wyznawcą islamu?:)

    Ja to widzę tak:

    dzień dobry, starszy aspirant Kowalski i młodszy wikariusz Nowak
    Rutynowa kontrola drogowa - dokumenciki i krzyżyk do kontroli proszę
    - ..............
    nie ma krzyżyka ? Zabieramy dowodzik i wzywamy lawetę, chyba, że któryś z
    pasażerów ma krzyżyk....

    pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2006-05-31 15:19:12
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > I gdzie równouprawnienie innych wyznan?:) A co będzie jesli kierowca
    będzie
    > np wyznawcą islamu?:)

    Allah akbar!;))

    --
    Pozdrowionka Lincoln
    Jelenia Góra | gg#1135336

  • 6. Data: 2006-05-31 16:48:00
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e5k9vn$836$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *HaNkA ReDhUnTeR* napisał(a):

    > I gdzie równouprawnienie innych wyznan?:) A co będzie jesli kierowca
    > będzie np wyznawcą islamu?:)

    Przez szczekaczkę wezwią konkurencyjny patrol z mułłą na pokładzie :D

    --
    Big Jack
    //////

  • 7. Data: 2006-05-31 17:07:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    >W wiadomości: news:e5k9vn$836$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Przez szczekaczkę wezwią konkurencyjny patrol z mułłą na pokładzie :D

    I oddziałem samobójczym Ludowego Frontu Judei.
    Niech im pokażą!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 8. Data: 2006-05-31 21:52:12
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    > Od czwartku na drogach powiatu stargardzkiego (Zachodniopomorskie) pojawi
    > się nietypowy motocyklowy patrol.
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1332127,11,item.html

    Kretynizm do kwadratu.
    A ten ksiądz to będzie na tym motorze w sutannie siedział okrakiem, czy
    może jak panienka?

  • 9. Data: 2006-06-01 08:55:03
    Od: "Bazyli" <s...@p...onet.pl>

    "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message

    > Kretynizm do kwadratu.
    > A ten ksiądz to będzie na tym motorze w sutannie siedział okrakiem, czy
    > może jak panienka?

    "Umundurowanie księdza będzie bardzo przypominało to, w którym na co dzień
    pełnią służbę policjanci na motocyklach. Jedynie zamiast napisu >Policja<,
    na skórzanej kurtce oraz białym kasku księdza widnieć będzie napis
    "Kapelan".

    B.

  • 10. Data: 2006-06-02 07:13:07
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > pełnią służbę policjanci na motocyklach. Jedynie zamiast napisu >Policja<,
    > na skórzanej kurtce oraz białym kasku księdza widnieć będzie napis

    Nie orientujesz sie, czy po tej akcji bedzie mozna od nich taki mundur
    odkupic? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger