  • 1. Data: 2004-06-06 18:29:02
    Temat: Nieobecność świadka na sprawie cywilnej
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Witam,

    Mam następujący dylemat. Mam wezwanie na świadka
    w sprawie cywilnej. Zostałem podany jako świadek
    przez stronę pozwaną (zgodziłem się na to).
    Wezwanie przyszło w lutym, sprawa jak to u nas
    bywa odbędzie się dopiero za 2 tyg. Wypadł mi obecnie
    ważny wyjazd (prywatny) z którego nie chcę rezygnować
    kolidujący z rozprawą.

    Co może grozić mi za niestawienie się do sądu?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    jakub.kowalczuk [at] interia (KROPKA) pl

  • 2. Data: 2004-06-06 19:19:22
    Temat: Re: Nieobecność świadka na sprawie cywilnej
    Od: "KRF" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Kuba" <k...@a...w.sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > Co może grozić mi za niestawienie się do sądu?

    Grzywna jeśli nie usprawiedliwisz nieobecności.

  • 3. Data: 2004-06-07 08:57:31
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 6/6/04 9:19 PM, Pan(i) KRF napisał(a) :

    > Grzywna jeśli nie usprawiedliwisz nieobecności.

    Czy jest to "automat"?
    Jeśli tak to może ktoś wie jakiej wysokości się można spodziewać?
    Od czego to zależy? Od "wagi" świadka?

    Bo jeśli praktyką jest np. 100 zł to ok, ale jak mi przyfasolą
    2 tys. to wolę się jednak pojawić.