  • 1. Data: 2019-11-05 12:31:49
    Temat: Przed kim dobrze rozlozyc nogi?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kazimierz-marcinkiew
    icz-z-aktem-oskarzenia-byly-premier-zlozy-wyjasnieni
    a/vg9kdfp

  • 2. Data: 2019-11-05 12:56:42
    Temat: Re: Przed kim dobrze rozlozyc nogi?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 12:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kazimierz-marcinkiew
    icz-z-aktem-oskarzenia-byly-premier-zlozy-wyjasnieni
    a/vg9kdfp

    Nie przyznaje się do winy a do Olejnik chodzi i robi za eksperta o
    nienagannej opinii.

  • 3. Data: 2019-11-05 13:10:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Nov 2019 12:31:49 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kazimierz-marcinkiew
    icz-z-aktem-oskarzenia-byly-premier-zlozy-wyjasnieni
    a/vg9kdfp

    Ta Isabel to straszna cieniara, bo przed dwa lata uzbierało się - a przecie
    ich jeszcze nie widziała na oczy - marne 124 tys. zł.
    Tyle to Pixie i Dixie zarabiają u Glapińskiego w dwa miechy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2019-11-05 13:35:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
> [...]

    >ich jeszcze nie widziała na oczy - marne 124 tys. zł.
    >Tyle to Pixie i Dixie zarabiają u Glapińskiego w dwa miechy.

    Niby tak, ale biorac pod uwage, ze to alimenty na byłą żonę, to wcale
    nie tak cienko ...

    J.

  • 5. Data: 2019-11-05 13:36:21
    Temat: Re: Przed kim dobrze rozlozyc nogi? [O b. premierze (już nie PiS) co alimentów b. żonie nie płaci]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
    > https://wiadomosci.onet.pl/kraj/kazimierz-marcinkiew
    icz-z-aktem-oskarzenia-byly-premier-zlozy-wyjasnieni
    a/vg9kdfp

    W PiS nie ma miejsca dla tych co alimentów nie płacą! ;-)

    Jaka w tej sprawie kwestia prawna? B. premier ma coś w toku po sądach w
    kwestii zmiany wysokości, zniesienia obowiązku alimentacyjnego albo
    "złej woli" alimento-biorczyni? Czy tylko się złośliwie uchyla
    od płacenia "zupełnie bez podstaw prawnych"? Czy może prawo jest
    do dupy?

    Była żona mojej sympatii nie ma ale prawo to prawo.
    Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować.

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-11-05 13:43:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    a/vg9kdfp

    > Niby tak, ale biorac pod uwage, ze to alimenty na byłą żonę, to wcale

    Czy podnosisz kwestię prawną: Po co się było żenić (drugi raz)? :-)

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2019-11-05 14:02:51
    Temat: Re: Przed kim dobrze rozlozyc nogi? [O b. premierze (juĹź nie PiS) co alimentĂłw b. Ĺźonie nie płaci]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 05 Nov 2019 13:36:21 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać, wystarczy je respektować.

    Poinformuj o tym Prezesa i Sutenerów.
    Listy poparcia dla sędziów KRS wciąż są utajnione, mimo prawomocnego wyroku
    Naczelnego Sądu Administracyjnego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2019-11-05 15:09:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A z czego gostek ma płacić 4 tys. zł/mies?
    Z oszczędności?
    A co ma jeść i gdzie mieszkać?
    Jak jaśnie sąd ustalił możliwości zarobkowe NAUCZYCIELA z prowincjonalnego Gorzowa
    Wielkopolskiego??
    Coś mógł z fuchy w Lądynku odłożyć, ale takie skarbonki szybko się kończą.

  • 9. Data: 2019-11-05 15:32:59
    Temat: Re: Przed kim dobrze rozlozyc nogi? [O b. premierze (już nie PiS) co alimentów b2 żonie nie płaci]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
> [...]
    Wielkopolskiego??
    > Coś mógł z fuchy w Lądynku odłożyć, ale takie skarbonki szybko się

    Czy pamiętasz wielki krzyk mediów za pierwszego PiS jak polityk którzy
    przestał dostawać uposażenie Marszałka Sejmu wystąpił _do sądu_ o
    zmniejszenie alimentów? [A] Marcinkiewicz woli nie płacić
    wbrew prawu zamiast zgodnie z prawem?

    Zaliczył nowszy model drugiej żony a teraz ma za to długo bulić to
    trochę sympatii dla niego mam ale "nie tak wiele".

    [A] https://www.se.pl/wiadomosci/polska/dorn-skapi-na-al
    imenty-aa-5jhJ-iGE4-ZXqw.html

    --
    A. Filip