    From: "Sztygar" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przechowywanie gotowki w kasie
    Date: Tue, 8 Mar 2005 21:42:41 +0100

    witam,

    szukam informacji, rozporzadzen itp dotyczacych zasad przechowywania gotowki
    w kasie jednostki samorzadowej. chodzi mi o konkretne przepisy mowiace, ze
    kwote 'taka' trzeba przechowywac w np metalowej kasetce, a 'wieksza' w kasie
    pancernej.
    dotychczas znalazlem jedynie rozporzadzenie mswia z dnia 14.10.1998 'w
    sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona
    wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez
    przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne' -->
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1998/0858.htm dodatkowo jest tez 'ustawa o
    ochronie osob i mienia' z 22.08.1997 -->
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0740.htm nie znalazlem tam jednak tego
    czego szukam.
    moze mi ktos wskazac dokumenty, w ktorych znajde konkretne zasady
    przechowywania gotowki w kasie? instrukcje kasowe raczej tez odpadaja.

    pozdrawiam,
    Sztygar