    From: "Korsarz" <2...@7...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prywatny parking płatny
    Date: Sat, 30 May 2009 09:31:51 +0200

    Posiadam parking kolo mojego sklepu. Jest to parking tylko dla moich
    klientow, dla wszystkich innych jest on platny. Niestety ludzie jak to
    ludzie olewaja tabliczki informacyjne, i staja na tym parkingu oczywiscie
    nie zagladajac do mojego sklepu, ani tez nic nie placac. Czesto zostawiaja
    wozy na caly dzien.

    Problem polega na egzekwowaniu platnosci za parking. Innymi slowy nikt nie
    chce placic, 95% kierowcow wszczyna pyskowki tak ze praktycznie z kazdym
    trzeba sie klocic i szarpac zeby zaplacil glupie 2zl. Straz miejska i
    policja olewa sprawe, wzywana mowia ze ten obszar nie nalezy do ich
    zainsteresowan. Postawienie biletera i bramki wjazdowej mija sie z celem, to
    malutki parking na 5 samochodow, ale jednak w takim miejscu miasta ze ludzie
    tam chca stawac. Nie ma mowy tez o ogrodzeniu go. Ma ktos jakis pomysl? mam
    pozywac do sadu w sprawie cywilnej kazdego niepokornego? :/