  • 1. Data: 2009-12-26 22:32:31
    Temat: Prowokacja policyjna
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Kilka lat temu dosyć dużo mówiło się w mediach o przymiarkach do wyposażenia
    policji w narzędzie "prowokacji policyjnej". Czy policja może legalnie się
    tą metodą posługiwać?
    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 2. Data: 2009-12-26 22:53:00
    Temat: Re: Prowokacja policyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jurek W" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Kilka lat temu dosyć dużo mówiło się w mediach o przymiarkach do
    > wyposażenia policji w narzędzie "prowokacji policyjnej". Czy policja może
    > legalnie się tą metodą posługiwać?

    Tak, ale w sytuacjach dość szczegółowo opisanych w przepisach. No i zależy,
    co rozumiesz pod tym sformułowaniem, bo bywa ono wypatrzane przez medzia.
    Generalnie rzuć okiem w okolicy art. 19 i kolejnych Ustawy o Policji.

  • 3. Data: 2009-12-26 23:00:40
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 26 Dec 2009 23:32:31 +0100, Jurek W napisał(a):

    > Kilka lat temu dosyć dużo mówiło się w mediach o przymiarkach do wyposażenia
    > policji w narzędzie "prowokacji policyjnej". Czy policja może legalnie się
    > tą metodą posługiwać?

    generalnie zasada jest taka: nie okradać Skarbu Państwa, nie kupować
    sztucznych kosztów, nie kupować broni, nie handlować narkotykami, placić
    wszystkie podatki, rejestrować na kasie fiskalnej itp. itp. i wtedy żadna
    prowokacja Ciebie nie dotyczy, a jeśli ktoś nalega... to odwlec to w
    czasie, wybrać numer może nie alarmowy, ale w godzinach pracy komisariatu
    połączyć się z PG

    pewnie chcesz nawiązać do akcji zakupu domu przez CBA, gdzie prowokator
    nakłonił nabywców do uszczuplenia dochodów Skarbu Państwa

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 4. Data: 2009-12-26 23:08:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 27-12-2009 o 00:00:40 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > generalnie zasada jest taka: nie okradać Skarbu Państwa, nie kupować
    > sztucznych kosztów, nie kupować broni, nie handlować narkotykami,

    > placić wszystkie podatki,

    Wszystkie, tzn. ile? Dajmy na to technicznie całkiem prosta operacja
    importu wieprzowiny z Chin, za pośrednictwem australijskiej agencji
    częściowo zwolnionej z VAT, kontenerowcem rządowym floty Boliwii.

    > rejestrować na kasie fiskalnej

    Nieodpłatne przekazanie pracownikom płyt CD z kolędami też?

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-26 23:10:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > pewnie chcesz nawiązać do akcji zakupu domu przez CBA, gdzie prowokator
    > nakłonił nabywców do uszczuplenia dochodów Skarbu Państwa

    Doprawdy nakłonił?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2009-12-26 23:23:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek pisze:

    > Nieodpłatne przekazanie pracownikom płyt CD z kolędami też?

    Ty się nie śmiej - zasadniczo fiskus mógłby Ciebie ścigać za to, że
    pozwoliłeś nieodpłatnie kumplowi przez miesiąc mieszkać w gościnnym
    pokoju, bo go żona z domu wyrzuciła ;)

  • 7. Data: 2009-12-26 23:26:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 00:10:06 +0100, Arek napisał(a):

    > Doprawdy nakłonił?

    jedna strona milczy co do zasady, a druga strona pokrzywdzona relacjonuje
    że nakłonił tj. rzucił taka propozycję "aby zapłacić mniejszy podatek"

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 8. Data: 2009-12-26 23:34:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 27 Dec 2009 00:08:50 +0100, Tomek napisał(a):

    > Wszystkie, tzn. ile? Dajmy na to technicznie całkiem prosta operacja
    > importu wieprzowiny z Chin, za pośrednictwem australijskiej agencji
    > częściowo zwolnionej z VAT, kontenerowcem rządowym floty Boliwii.

    marynarze mają taki problem, bo armator/pracodawca ma siedzibę w Niemczech,
    właściciel statku jest we Włoszech, bandera statku jest Liberia, kontrakt
    podpisują z frmą z wyspy Guernsey...
    i nie wiadomo która umowę o unikaniu podwójnego opodatkowania stosować...

    > Nieodpłatne przekazanie pracownikom płyt CD z kolędami też?

    na prawdę chcesz wchodzić w detale gdzie wartość przekazanych towarów nie
    przekracza równowartości 150 EUR

    x2.php

  • 9. Data: 2009-12-26 23:38:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ty się nie śmiej - zasadniczo fiskus mógłby Ciebie ścigać za to, że
    > pozwoliłeś nieodpłatnie kumplowi przez miesiąc mieszkać w gościnnym
    > pokoju, bo go żona z domu wyrzuciła ;)

    juz nie.
    tylko kumpla.

  • 10. Data: 2009-12-26 23:58:25
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 27 Gru, 00:23, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Ty się nie śmiej - zasadniczo fiskus mógłby Ciebie ścigać za to, że
    > pozwoliłeś nieodpłatnie kumplowi przez miesiąc mieszkać w gościnnym
    > pokoju, bo go żona z domu wyrzuciła ;)

    TY sie nie smiej. Katowicki US uznal ze umycie sasiadowi okien trzeba
    zaplacic podatek.