  • 21. Data: 2006-05-24 10:44:59
    Temat: Re: Prowizja za zakup mieszkania
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 23 May 2006 20:54:25 +0200, Bartek napisał(a):

    > A czy ten email z adresami jest dokumentem?
    > Niedawno kupowałem mieszkanie przez agencję i przy
    > okazji oglądania każdego mieszkania _podpisywałem_
    > że ten adres obejrzałem z agencją.
    > Bo tak to trochę głupio, wyślą całą swoją bazę danych
    > plus wszystkie adresy znalezione w gazecie i nic w
    > mieście bez nich nie kupisz?

    Co zabawniejsze, biura pośrednictwa oferują prawie wyłącznie namiary na
    ogłoszenia znalezione w gazetach. Najczęściej właściciel mieszkania/działki
    robi wielkie oczy jak się mu powie że to ogłoszenie się ma z agencji
    nieruchomości...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 22. Data: 2006-05-24 13:30:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-05-24, PLW <logo> wrote:

    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał
    >
    ><ciach>
    >
    > widzę, że tej wiosny A.N. wychodza z siebie :-))
    > Czytałaś może post ok 20 pozycji po tym? "
    > Umowa na wyłączność z ag. nieruchomości"
    >
    > Ludzie sią niesamowici..

    To teraz napisz jasno, co chciałeś powiedzieć.

    Renata

  • 23. Data: 2006-05-24 18:29:12
    Od: Jarosz<j...@w...pl>

    Hmmm.... wydaje mi się, że faks nie jest wystarczającym dokumentem by był wazny
    jako umowa, ale wolę jakąś podpisujący się pod nim wyraził. Chciał skorzystać z
    usług Agencji. Przypuszam, że umowę podpisano w tej formie dla jego wygody -
    mógł przeciez pójść do biura, prawda? A teraz szuka sobie wymówek. Inna sprawa,
    że ta agencja nie dba o swoje interesy. Jej przedstawiciel powinien byc obecny
    przy prezentacji mieszkania. A klient nie powinien pobierać zananego sobie
    adresu od pośrednika. Nie wiadomo jak ich kontakty wyglądały. Oni tak poprostu
    wysyłali mu adresy wszystkiego co w/g nich pasowało do jego wymagań, bez
    wcześniejszej konsultacji czy opis mu odpowiada? Nie mając z nim wyłączności?
    Dziwne. (po opisie mógł się zorientować, ze już tę ofertę zna i nie prosić o
    kontakt do właściciela). Sądzę, jednak, że sprawę w sądzie by wygrał, chyba że
    tam jest coś jeszcze o czym nie napisał.

    -> http://usenet.pomocprawna.info