  • 11. Data: 2015-05-25 18:18:34
    Temat: Re: Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@o...pl wrote:

    > Czy czy czysto hipotetycznie w razie celowej zwloki w odebraniu lokalu przez
    wlasciciela moze on zadac zaplaty po wypowiedzenie umowy za ten okres dodatkowy
    argumentujac ze moglem go uzywac?

    Nie.
    Wazne kiedy opuścileś, a nie kiedy podpisaliście papierek.

    Tylko miej na to dowody w razie czego.

  • 12. Data: 2015-05-25 20:06:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-05-15 o 17:58, a...@o...pl pisze:

    > Czy czy czysto hipotetycznie w razie celowej zwloki w odebraniu
    > lokalu przez wlasciciela moze on zadac zaplaty po wypowiedzenie umowy
    > za ten okres dodatkowy argumentujac ze moglem go uzywac?

    Nie mogłeś, bo się umówiliście, że nie będziesz.

  • 13. Data: 2015-05-25 23:32:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 May 2015, Robert Tomasik wrote:

    > Nie mogłeś, bo się umówiliście, że nie będziesz.

    Jako że "móc" ma tu podwójne znaczenie (wszak *mógł* używać wbrew
    umowie), przetłumaczyłbym to tak: na właściciela został w ten
    sposób przerzucony obowiązek przedstawienia dowodu, lokal
    w okresie po zakończeniu umowy jednak nie był opróżniony
    lub był użytkowany.
    Inaczej mówiąc, argumentować sobie może, ale to on musi przedstawić
    DOWÓD że tak było.
    Może być? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2015-05-26 00:59:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-05-15 o 23:32, Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > lub był użytkowany.
    > Inaczej mówiąc, argumentować sobie może, ale to on musi przedstawić
    W razie co,. to właściciel lokalu będzie musiał dowieść, że on z tego
    korzystał, bo na tej podstawie będzie chciał dowieść swoje prawo do
    wynagrodzenia.

  • 15. Data: 2015-05-27 06:44:49
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Ważna jest umowna, to co ponad umowę to korzystanie bezumowne, własciciel
    musiałby przeprowadzić dowód.
    BTW mam odwrotną sytucje przejęcia protokolarnego lokalu 2-3 miesiące przed
    upływen terminu najmu.
    Przecież drzwi otwartych nie mozna było zostawic.
    A nie ma to wpływu na zobowiązania umowne (no chyba, że sad postanowi
    inaczej ;))

  • 16. Data: 2015-05-27 09:26:18
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 23:32:38 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news
    napisał:

> [...]
    > lub był użytkowany.
    > Inaczej mówiąc, argumentować sobie może, ale to on musi przedstawić

    Dokumentem przekazania jest protokół a w protokole
    powinno być napisane, że lokal był opróżniony w umówionym
    dniu, zaś dzień protokolarnego przekazania uzgodniono z właścicielem.

    Andrzej.