  • 11. Data: 2006-04-27 20:30:49
    Temat: Re: Protest TK
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *stern* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > to taka ogólnie luźna uwaga, czy chodzi Ci o coś konkretnego? bo nie widzę
    > związku

    Luźna i nieluźna. W tej sprawie oczywiście piję do protestów przeciwko TK
    - po prostu żenuła. A ogólnie do tego co czasem widzę tu i tam. EOT.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 12. Data: 2006-04-28 12:53:22
    Od: Pav <n...@n...pl>

    bati79 wrote:

    > Witam Wszystkich!
    ciach dalsze bzdury
    to jakaś marna prowokacja jest.Nie wierze, że aplikant sądowy nie rozumie
    prostego faktu, że trzeba poczekać na uzasadnienie orzeczenia. Po prostu
    nie wierze.A jeśli to prawda to nie życzę powodzenia na egzaminach.

  • 13. Data: 2006-04-28 12:54:47
    Od: Pav <n...@n...pl>

    Pav wrote:

> [...]
    > prostego faktu, że trzeba poczekać na uzasadnienie orzeczenia. Po prostu
    > nie wierze.A jeśli to prawda to nie życzę powodzenia na egzaminach.

    o przepraszam, prokuratorski.Ale i tak nie wierzę.

  • 14. Data: 2006-04-28 14:09:08
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Pav" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > ciach dalsze bzdury
    > to jakaś marna prowokacja jest.Nie wierze, że aplikant sądowy nie rozumie
    > prostego faktu, że trzeba poczekać na uzasadnienie orzeczenia.

    Nie zgadzam sie. Co innego wyrazenie niezadowolenia z rozstrzygniecia a co
    innego merytoryczne ustosunkowanie sie do niego. Na obecnym etapie mozna
    tylko to pierwsze /i taki jest ten list/ i uzas do niczego nie jest
    potrzebny.. wystarcza ustne motywy

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-04-28 15:26:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Lookasik* wypowiedziała te
    słowa:

    > Nie zgadzam sie. Co innego wyrazenie niezadowolenia z rozstrzygniecia
    > a co innego merytoryczne ustosunkowanie sie do niego.

    Wskaż argumenty, że orzeczenie TK zostało wydane z przekroczeniem
    ustawowych i konstytucyjnych kompetencji.
    IMHO takich nie ma. Zaś ocena wyroku z punktu widzenia "my biedni
    absolwenci etc." to jest zwykła Samoobrona.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||

  • 16. Data: 2006-04-28 16:24:10
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Wskaż argumenty, że orzeczenie TK zostało wydane z przekroczeniem
    > ustawowych i konstytucyjnych kompetencji.

    chyba sie ni zrozumielismy ??? to o czym piszesz tyczy sie drugiej czesci
    mojego zdania

    > IMHO takich nie ma. Zaś ocena wyroku z punktu widzenia "my biedni
    > absolwenci etc." to jest zwykła Samoobrona.

    zgadzam sie ale to sie ma nijak do tego co napisalem wczesniej. ustosunkuje
    sie do niego jak bede znal uzas a na razie stwierdzam ,ze mi sie nie
    podoba..,... przeciez mi wolno

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2006-04-29 07:32:13
    Od: Pav <n...@n...pl>

    Lookasik wrote:

> [...]
    > innego merytoryczne ustosunkowanie sie do niego. Na obecnym etapie mozna
    > tylko to pierwsze /i taki jest ten list/ i uzas do niczego nie jest

    W takim razie nie widzę sensu w "wyrażaniu niezadowolenia". No bójcie się
    Boga, przecież trzeba się wykazać profesjonalizmem i wyrażać niezadowolenie
    po uzyskaniu uzasadnienia. Ustne motywy można o kant dupy rozbić, każdy
    usłyszał coś innego.Dajecie tylko argument do ręki przeciwnikom, którzy bez
    wahania wam zarzucą właśnie brak profesjonalizmu i dziecinność. Tak wyrażać
    niezadowolenie to możecie na wiecach młodzieży wszechpolskiej a nie
    reprezentując aplikantów zawodów prawniczych!