    From: brak brak <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Proszę o poradę
    Date: Sun, 7 Feb 2010 13:34:42 -0800 (PST)

    Witam
    Proszę o poradę dot. prawa pracy może trafi się osoba chętna pomóc.
    Sprawa przedstawia się tak.
    Jestem zatrudniony na stałe w firmie A. Jako ze firma C stała się
    naszym właścicielem jak i posiada w swoim władaniu firmę B planuje
    przenieść nas ( mnie ) do firmy B.
    Mam niestety obawy do tego przeniesienia które opisze poniżej.
    Obawiam się ze firma A poprosi nas o zwolnienie się i obieca prace w
    firmie B. Ale z tego co się orientuję przy takim rozwiązaniu stracę 3
    miesięczną odprawę w związku z wymówieniem pracy przez pracodawce
    ( firma A ) oraz nie koniecznie dostane prace w firmie B nawet jeśli
    mnie zatrudnią mogą mnie zwolnic po 3 miesiącach i zostaje z niczym.
    Jako ze mam w firmie A pożyczkę z funduszu socjalnego ( nisko
    oprocentowaną ) możliwe jest tez takie rozwiązanie ze dostaniemy aneks
    do umowy o prace ze firma B jest kontynuatorem firmy A. A co za tym
    idzie będę spłacał pożyczkę w firmie B. I tu kolejne moje gdybanie czy
    w takim przypadku jeśli zostanę zwolniony z firmy B będzie mi się
    należała odprawa? Jeśli firma B nie była by kontynuatorem to czy będę
    musiał spłacać pożyczkę skoro firma A nie będzie istnieć ?

    Proszę o odpowiedzi na dokręca ce mnie problemy