  • 1. Data: 2004-03-20 13:50:48
    Temat: Proszę o pomoc prawna - AC Compensa odszkodowanie
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Firma COMPENSA odmówiła odszkodowania podając za przyczyne nie podanie na
    policji wartości uszkodzenia.
    Policja dala mi na to 5 dni i po tym czasie prokurator umożył sprawe.Przez
    10 dni błagałem w/w firme o podanie tej kwoty ale powiedzieli ze maja na to
    czas.Po 10 dniach ubłagałem dopiero rzeczoznawce który dla nich robi oceny
    aby podał mi przyblizony koszt szkody.Likwidator nie podał mi tej kwoty do
    dzis a mija 55 dzien od zgłoszenia szkody.Dostałem pismo ze powołując sie na
    ten paragraf odmawiaja wypłaty odszkodowania.
    Przecież to jest jawna kpina.Czy ktoś wie gdzie i jak to załatwic?Wiecej
    informacji na e-maila jesli ktoś mógłby pomóc.

    Pozdrawiam
    r...@l...pl
    Jacek

  • 2. Data: 2004-03-20 15:24:15
    Od: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>

> [...]
    > Przecież to jest jawna kpina.Czy ktoś wie gdzie i jak to załatwic?Wiecej
    > informacji na e-maila jesli ktoś mógłby pomóc.

    Na stronie http://www.rzu.gov.pl/ jest numer telefonu do osoby, z ktora
    udzieli Ci bezplatnej porady. Mozna tez wyslac cala sprawe do rzecznika
    ubezpieczonych i on sie tym niby zajmuje, ale z tego co wiem to trwa to
    ponad miesiac zanim da jakas tam odpowiedz. Na prawie sie nie znam za
    bardzo, ale wydaje mi sie, ze jak juz dali Co odpowiedz to musisz zlozyc
    sprawe do sadu.

  • 3. Data: 2004-03-22 15:35:38
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "aneta" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Firma COMPENSA odmówiła odszkodowania podając za przyczyne nie podanie na

    Najpierw przejrzyj u ubezpieczyciela tzw.akta likwidacji szkody (tak sie to
    u nich nazywa:-) . masz do tego prawo, potem przeanalizuj dane z akt, podana
    Ci na pismie podstawe odmowy wyplaty odszkodowania oraz warunki umowy i
    przepisy ustawy ubezpieczeniowej.
    Zawsze tez mozesz sie zwrocic do Rzecznika Ubezpieczonych (to taki rzecznik
    praw obywatelskich w sferze ubezpieczen) : Aleje Jerozolimskie 44 00-024
    Warszawa tel 33 37 326 - 8.

    --
    pozdrawiam:-) Marek