    From: "conkon" <c...@t...remove.it.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc prawna - AC Compensa odszkodowanie
    Date: Sat, 20 Mar 2004 16:24:15 +0100

    > Firma COMPENSA odmówiła odszkodowania podając za przyczyne nie podanie na
    > policji wartości uszkodzenia.
    > Policja dala mi na to 5 dni i po tym czasie prokurator umożył sprawe.Przez
    > 10 dni błagałem w/w firme o podanie tej kwoty ale powiedzieli ze maja na
    > czas.Po 10 dniach ubłagałem dopiero rzeczoznawce który dla nich robi oceny
    > aby podał mi przyblizony koszt szkody.Likwidator nie podał mi tej kwoty do
    > dzis a mija 55 dzien od zgłoszenia szkody.Dostałem pismo ze powołując sie
    na
    > ten paragraf odmawiaja wypłaty odszkodowania.
> [...]

    Na stronie http://www.rzu.gov.pl/ jest numer telefonu do osoby, z ktora
    udzieli Ci bezplatnej porady. Mozna tez wyslac cala sprawe do rzecznika
    ubezpieczonych i on sie tym niby zajmuje, ale z tego co wiem to trwa to
    ponad miesiac zanim da jakas tam odpowiedz. Na prawie sie nie znam za
    bardzo, ale wydaje mi sie, ze jak juz dali Co odpowiedz to musisz zlozyc
    sprawe do sadu.