  • 1. Data: 2003-10-30 19:08:11
    Temat: Prosze o pomoc - praca dyplomowa "Firma symulacyjna"
    Od: "-=SHOC=-" <s...@s...com.pl>

    Dzień dobry

    Mam prośbę - mam zadaną do wykonania pracę dyplomową na temat: "Firma
    symulacyjna" - najlepiej jakby praca była oparta o sp. z o.o.
    W pracy mają być zawarte wszelkie informacje związane z założeniem spółki i
    jej działalnością ( dokumenty, opisy, przepisy prawne itp.)

    Bardzo bym prosił państwa o wszelkie informacje, dane, dokumenty, strony
    www, przykładowe prace - mogą być nawet o innych spółkach,
    przedsiębiorstwach jednoosobowych - bym mógł się na czymś wzorować.

    Jeżeli mają państwo jakieś dokumenty/informacje na ten temat pod ręką i
    mogliby się podzielić - byłbym bardzo wdzięczny.

    Z poważaniem Szymon Jastrzębowski
    s...@s...com.pl
    gg: 2923132

  • 2. Data: 2003-10-30 19:36:20
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "-=SHOC=-" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeżeli mają państwo jakieś dokumenty/informacje na ten temat pod ręką i
    > mogliby się podzielić - byłbym bardzo wdzięczny.

    Napisz najpierw co studiujesz i w jakiej formie (dziennie/zaocznie). I jaka
    to ma byc praca (mgr, licencjat itp). No i najwazniejsze: czy przed
    napisaniem tutaj zajrzales gdziekolwiek w ww. poszukiwaniu materialow.

    Ale jesli okaze sie ze studiujesz dziennie i zaczales pisac prace od
    napisania tu to badz przygotowany na to ze odpowiedzi grupowiczow nie beda
    satysfakcjonujace/mile dla ciebie..

  • 3. Data: 2003-10-30 20:19:53
    Od: "-=SHOC=-" <s...@s...com.pl>

    Dzień dobry

> [...]
    > to ma byc praca (mgr, licencjat itp). No i najwazniejsze: czy przed
    > napisaniem tutaj zajrzales gdziekolwiek w ww. poszukiwaniu materialow.

    Jest to praca dyplomowa - Liceum Handlowe(coś w stylu technikum) - mówią że
    ma być to góra 30 stron maszynopisu.
    Poszperałem tu i ówdzie - ale mało tego znalazłem - nie które ciekawe
    serwisy są płatne :(.
    Byłbym wdzięczny za jakieś instrukcje, wzory dokumentów.

    Pozdrawiam Szymon Jastrzębowski

  • 4. Data: 2003-10-31 19:25:22
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

> [...]
    > serwisy są płatne :(.
    > Byłbym wdzięczny za jakieś instrukcje, wzory dokumentów.

    proponuje zaczac od:

    Kodeksu Cywilnego - zobowiazania, pelnomocnictwa, prokura

    Kodeksu Spółek Handlowych - zaznajomic sie z pojeciem spolki itp

    Prawa Dzialanosci Gospodarczej - pojecie przedsiebiorcy

    Ustawy o Krajowym Rejestrze Sadowym - czym jest KRS i czym to sie je + moze
    wizyta w Sadzie Rejonowym coby przejrzec KRS (przegladanie jest bezplatne),
    co sie tam znajduje itp.
    http://www.ms.gov.pl/krs/krs.shtml

    rozumiem, ze Pan z Elbląga...
    http://www.ms.gov.pl/krs/adresy_sadow.pdf - prosze sobie znalezc adres KRS
    najblizej miejsca zamieszkania, pojsc i obejrzec.

    Prawo upadlosciowe i naprawcze - upadlosc czyli tzw bankructwo (koslawe cos
    to slowo)

    Prawo o postepowaniu ukladowym - czym jest uklad z wierzycielami

    akty prawne dostepne na
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    mam wszystkie sciagniete - moge podeslac na priv - tyle ze duzo zajmuja
    (wszystkie pewnie kilkanascie MB)

    nie bardzo rozumiem co oznacza "symulacyjna"... jesli moge jeszcze jakos
    pomoc, zapraszam na priv:

    w...@T...pl

    pozdrawiam
    Wirtualna