  • 1. Data: 2003-10-30 17:31:58
    Temat: Pomozcie aplikankowi..prosze :)
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

    Witam,
    mam wielka prosbe. Czy ma moze ktos z Was jakis przykladowy wyrok karny. Nie
    chodzi mi konkretny wyrok, ale raczej o budowe wyroku i najwazniejsze
    elementy. Latwiej by mi bylo sie uczyc, jakbym mial jakis przyklad przed
    oczyma. I podobna prosbe mam co do uzasadnienia wyroku.
    A moze skads mozna takie rzeczy sciagnac??

    podrawiam
    Kacper

  • 2. Data: 2003-10-30 17:55:20
    Temat: Re: Pomozcie aplikankowi..prosze :)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bnrhu4$sho$1@news.onet.pl...
> [...]
    > elementy. Latwiej by mi bylo sie uczyc, jakbym mial jakis przyklad przed
    > oczyma. I podobna prosbe mam co do uzasadnienia wyroku.

    http://www.wejher.pl/forum/viewtopic.php?p=3288

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-10-30 18:07:06
    Od: "Rodrig von Falkenstein" <r...@g...pl>

> [...]
    > oczyma. I podobna prosbe mam co do uzasadnienia wyroku.
    > A moze skads mozna takie rzeczy sciagnac??

    A że tak się zapytam.... nie masz patrona który by ci dał taki wzór?

  • 4. Data: 2003-10-30 18:19:37
    Od: "Kacper" <kacper_grzybowski{usun}@poczta.onet.pl>

    > A że tak się zapytam.... nie masz patrona który by ci dał taki wzór?

    Mam patrona, a nawet partronke, ale bede ja widzial dopiero w
    poniedzialek, a chcialbym sie przygotowac.

    Kacper

  • 5. Data: 2003-10-30 19:38:11
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > oczyma. I podobna prosbe mam co do uzasadnienia wyroku.
    > A moze skads mozna takie rzeczy sciagnac??

    Bez obrazy, ale... co robiliscie na cwiczeniach z post karnego?

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2003-10-30 20:11:16
    Od: kam <X...@X...plX>

    NoMAD wrote:
    > Bez obrazy, ale... co robiliscie na cwiczeniach z post karnego?

    A pisałeś na nich uzasadnienie wyroku?

    KG

  • 7. Data: 2003-10-30 20:28:08
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Bez obrazy, ale... co robiliscie na cwiczeniach z post karnego?

    no powiem szczerze ,ze jesli u Ciebie na post karnym pisaliscie orzeczenia
    przerozne i uzasadnienia to prosze pochwal sie gdzie studiowales. niestety u
    mnie /UJ/ chyba nie slyszeli o takich rzeczach

    pozdr
    Lukasz

  • 8. Data: 2003-10-30 20:38:07
    Od: PN<p...@S...pl>

    Na UW takich ekstrawagancji jak pisanie uzasadnien do wyroków nie
    doświadczyłem. Powiedziano nam biednym dzieciom we mgle jedynie
    jak wygląda budowa wyroku i na tym sie skończyło.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2003-10-30 22:49:49
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

> [...]
    > oczyma. I podobna prosbe mam co do uzasadnienia wyroku.
    > A moze skads mozna takie rzeczy sciagnac??

    Z całym szacunkiem, ale jak Ty dostałes się na aplikacje, jak a) nie wiesz
    jak wygląda wyrok b) nie wiesz, gdzie w ogóle można takowy znaleźć ! (sic!)

    No i gdzie ta dbałość o poziom kształcenia?

    --
    Depi.

  • 10. Data: 2003-10-30 23:11:45
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...plX> napisał w wiadomości

    > A pisałeś na nich uzasadnienie wyroku?

    Oczywiscie. To bylo m.in. warunkiem zaliczenia. Z tego co pamietam, kazdy
    dostawal kazus i trzeba bylo postawic sie w roli prokuratora i sporzadzic
    akt oskarzenia. W nastepnym semestrze trzeba bylo wcielic sie w role
    sedziego i sporzadzic wyrok z uzasadnieniem.
    A jak inaczej mialyby wygladac cwiczenia??? Chyba nie ma sensu powtarzac
    wykladu?