  • 1. Data: 2007-02-06 12:53:49
    Temat: drukarka i gwarancja
    Od: "jętek" <...@...pl>

    Kupilem drukarke hp, po 3 mc przestala pobierac papier. Nie mialem czasu i
    do sklepu dostarczyl ja ojciec (oczywiscie z gwarancja). W sklepie
    powiedzieli, ze nie naprawiaja drukarek i kazali ojcu dzwonic na nr tel z
    gwarancji.
    Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia?
    A moze maja racje?

  • 2. Data: 2007-02-06 14:00:00
    Temat: Re: drukarka i gwarancja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jętek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia?
    > A moze maja racje?

    a jakby to byla 100 kg lodowa to tez bys ja wiozl do sklepu, czy moze
    wysil sie i zadzwonil pod telefon z gwarancji?
    czyli do autoryzowanego serwisu danej marki

  • 3. Data: 2007-02-06 14:13:30
    Od: "jętek" <...@...pl>

    > a jakby to byla 100 kg lodowa to tez bys ja wiozl do sklepu, czy moze
    > wysil sie i zadzwonil pod telefon z gwarancji?
    > czyli do autoryzowanego serwisu danej marki

    ale to nie jest lodówka, ani samochód - to jest drukarka, którą mozna wziac
    pod pache.

  • 4. Data: 2007-02-06 14:26:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > ale to nie jest lodówka, ani samochód - to jest drukarka, którą mozna
    > wziac
    > pod pache.

    a czy to wplywa na myslenie?
    nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na
    ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami
    gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi

  • 5. Data: 2007-02-09 13:18:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Feb 2007, szerszen wrote:

    > a czy to wplywa na myslenie?

    Czasem niekorzystnie ;)
    Przyznam że czasami chce się prościej a nie zawsze wychodzi się na
    tym dobrze.

    > nie przyszloby mi do glowy jezdzic do sklepu, jak mam karte gwarancyjna na
    > ktorej wypisane sa autoryzowane serwisy zajmujace sie naprawami
    > gwarancyjnymi, jak i po gwarancyjnymi

    Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień
    do "konsumenckiej niezgodności z umową".
    A może ona być korzystniejsza od gwarancji!
    IMO pomysł zaniesienia drukarki do *sprzedawcy* moze być całkiem dobrze
    przemyślany!

    (*) - dot. zastrzeżenia "niekiedy" z 1. zdania :)

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2007-02-09 16:51:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0702091415180.3036@athlon64...

    > Dobrze, ale to jest najprostszy sposób, żeby (*) pozbyć się uprawnień
    > do "konsumenckiej niezgodności z umową".
    > A może ona być korzystniejsza od gwarancji!

    zgadza sie, ale tu klient sam wybral sposob rozwiazania problemu na
    gwarancyjny, wiec jakby druga droge zamknal sobie automatycznie, a zatem
    sklep ma racje, co innego jakby olal gwarancje i reklamowal na zasadzie o
    ktorej wspomniales ;)