  • 1. Data: 2004-04-30 12:55:20
    Temat: Prosba o wytlumaczenie pisemka z sadu.
    Od: nomysz <o...@p...rr>

    Witam.
    Jako, ze srednio jestem wyksztalcony prawnie zwracam sie do Was z taka
    prosba. Mozecie przelozyc mi to na jezyk zrozumialy ?

    Cytuje:
    "Sekretariat Sadu Rejonowego w xxxxxx wzywa pana do uzupelnienia braku
    formalnego pisma procesowego, tj. sprzeciwu z dnia xxxxx do wyroku
    nakazowego poprzez jego podpisanie w terminie takim pod rygorem
    bezskutecznosci"

    Jakis czas temu dostalem listem wyrok i listem od niego sie odwolywalem
    (osobiscie nie moglem sie stawiac w sadzie, dlatego wszystko odbywalo
    sie korespondencyjnie - w tym tzw. dobrowolne poddanie sie
    karze/wyrokowi czy jakos tak to sie nazuwalo :) ). Z tej notki co
    napisalem zrozumialem tyle, ze chyba odwolywac musze sie na jakims
    specjalnym pismie, natomiast wczesniej sam sklecilem kilka zdan. Jezleli
    moglby ktos mi to wyjasnic i ewentualnie doradzic co najlepiej zrobic w
    obecnej sytuacji to bede naprawde wdzieczny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-30 13:11:50
    Temat: Re: Prosba o wytlumaczenie pisemka z sadu.
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    nomysz wrote:

> [...]
    > moglby ktos mi to wyjasnic i ewentualnie doradzic co najlepiej zrobic w
    > obecnej sytuacji to bede naprawde wdzieczny.

    Z tego co przeczytałem to tam jest brak formalny w piśnie a nie brak
    formalnego pisma. Napisałaś pismo procesowe, które posiada brak formalny.
    W dopełniaczu obie wersje są identyczne.
    A brak formalny zdaje się polega na tym, że się nie podpisałaś.
    Jak w terminie nie podpiszesz, to będzie po rybkach.

  • 3. Data: 2004-04-30 23:01:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "nomysz" <o...@p...rr> napisal w wiadomosci

    Moim zdaniem wysylajac to pismo zapomniales podpisac. Mozesz isc do
    sekretariatu i je podpisac, albo wyslac drugie podpisane.