  • 1. Data: 2006-12-19 10:30:38
    Temat: Prosba o wyjasnienie pisma z ZUS
    Od: JareK <k...@b...interia.pl>

    Witam,

    Jetem tutaj pierwszy raz i mam prośbę.

    Pod poniższym linkiem jest druk, jaki dostała moja teściowa z ZUS.

    http://img441.imageshack.us/img441/2817/drukzusiz2.j
    pg

    Teściowa rozwiązała umowę o prace z dniem 31.III.2005 i otrzymała
    emeryturę, którą zawiesiła w całości. W podanym okresie pracowała
    jeszcze. Pod koniec roku 2005 wystąpiła o ponowne przeliczenie
    emerytury, którego dokonano, i o odwieszenie wypłat emerytury.

    Ostatnio dostała takie pismo. Niestety jest ono tak zagmatwane, że nie
    wiemy co zrobić. W ZUS nam powiedziano, że mamy zgodzić się na przelanie
    pieniędzy z ZUS do FUS, a otrzyma ona jakieś pieniądze. Jeżeli się nie
    zgodzi na przelew, to nic nie otrzyma.

    Może ktoś wytłumaczyć w prostym języku o co w tym piśmie chodzi?

    JareK