  • 1. Data: 2004-06-20 09:12:39
    Temat: Prosba o pomoc - wadliwa seria
    Od: Rojbert <u...@p...onet.pl>

    Witam Szanowne Grono,
    Czy byby kotos tak uprzejmy i poradzil jak 'ugryzc' moj problem?
    Dnia 01.06.2004 zakupilem myszke optyczna Logitech MX510, jest to
    produkt bardzo drogi i kierowany do uzytkownikow wymagajacych produktow
    na najwyzszym poziomie. Niestety jak sie okazuje, myszka (a dokladnie
    jej uklad optyczny) emituje staly, bardzo dokuczliwy dzwiek o wysokiej
    czestotliwosci i sporym natezeniu, ktory zdaje sie nasilac. Z opinii
    uzytkownikow usenetu wynika, iz wszystkie myszki z tej serii maja
    wspomniana wade. Chcialbym prosic sprzedawce o wymiane obecnego modelu
    na wyzszy (oczywiscie ze stosowna doplata) pozbawiony wspomnianej wady,
    ale podejrzewam ze zostanie potraktowane to jako moje 'widzimisie' i
    sprzedawca nie pojdzie mi na reke.

    I teraz mam pytanie. Czy istnieja jakies warunki prawne pomocne w
    podobnych sytuacjach?

    Niestety, brak czasu pozwala mnie posiedziec przy komputerze w porach
    pozno-wieczornych, a wspomniana dolegliwosc staje sie wtedy bardzo
    dokuczajaca.

    --
    pozrdawiam,
    rojbert