  • 1. Data: 2002-08-01 22:27:15
    Temat: Moje/Nasze sprawy
    Od: Artur <a...@j...net>

    Witam Wszystkich,

    Post ten skierowany jest do osob, które uwazaja, iż dzialalnosc osoby
    podpisujacej się jako Astec S.A. jest szkodliwa, sprzeczna z ich
    poczuciem uczciwosci, ucierpialy na jego dzialalnosci lub chca temu
    przeciwdzialac.
    I tu nastepuje wlasciwa prosba:
    osoby majace sprecyzowane zdanie na temat osoby podpisujacej się jako
    "Astec S.A." i nie beda sie bac wyrazic go publicznie prosze o kontakt
    na mailto:a...@j...net

    W zwiazku z dzialaniami jakie podjela osoba podajaca się za Arnolda
    Buzdygana, wydzwaniajac do mojej firmy i szkalujac moje imie poprzez
    nazywanie mnie kryminalista oraz przestepca a także straszenie
    pracownikow "umoczeniem dupy" za to, ze nie chca z nim rozmawiac,
    rozwazam (po konsultacjach z prawnikami firmy) mozliwosc zlozenia pozwu
    cywilnego o zadoscuczynienie.

    W razie zainteresowania proszę o odpowiedzi TYLKO na wyzej podany adres
    e-mail.

    A.