  • 1. Data: 2005-03-06 00:51:12
    Temat: Rozwód - wpis tymczasowy
    Od: "Inka" <k...@t...pl>

    Witam

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedziec ile musialabym wpłacic jako wpis
    tymczasowy, zakladając sprawe o rozwod, przy moich zarobkach tak ok. 2500zł?

    pozdr.
    k...@t...pl

  • 2. Data: 2005-03-06 20:38:07
    Temat: Re: Rozwód - wpis tymczasowy
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Inka napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy ktoś mógłby mi podpowiedziec ile musialabym wpłacic jako wpis
    > tymczasowy, zakladając sprawe o rozwod, przy moich zarobkach tak ok. 2500zł?

    300 zł

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-03-06 21:02:47
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > 300 zł

    600

    Sandra

  • 4. Data: 2005-03-06 23:19:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sandra napisał(a):

    > 600

    Znane mi sądy nie stosują maksymalnej stawki wpisu tymczasowego.
    Ja swoje 300 zł opieram na doświadczeniu osobistym.

  • 5. Data: 2005-03-07 12:22:41
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Ja swoje 300 zł opieram na doświadczeniu osobistym.

    ja swoje 600 opieram na doswiadczeniach :) oczywiscie przy takiej kwocie
    dochodu jaki wskazano w poscie z zapytaniem o wpis

    Sandra

  • 6. Data: 2005-03-07 14:00:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    sandra napisał(a):

    > ja swoje 600 opieram na doswiadczeniach :) oczywiscie przy takiej kwocie
    > dochodu jaki wskazano w poscie z zapytaniem o wpis

    Ja przy wyższym dochodzie płaciłem 300 zł. Zresztą w pozwie rozwodowym
    sąd zazwyczaj nie wyczyta dochodów podwoda i określa wpis w ciemno -
    zazwyczaj właśnie w połowie.

  • 7. Data: 2005-03-07 14:01:49
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości news:d0hmq9

    > Ja przy wyższym dochodzie płaciłem 300 zł. Zresztą w pozwie rozwodowym
    > sąd zazwyczaj nie wyczyta dochodów podwoda i określa wpis w ciemno -
    > zazwyczaj właśnie w połowie.

    pewnie masz racje ale i ja ja rowniez mam

    Sandra