  • 1. Data: 2003-10-06 15:23:39
    Temat: Projekt budowlany OC przy bledzie w sztuce
    Od: "Mirek_C" <m...@g...pl>

    Witam grupę.

    Mam nastepujacy problem, moze ktos moze mi pomoc.
    Na skutek bledu w projekcie budowlanym (niepoprawne obliczenia) inwestor
    oraz wykonawca robot byli zmuszeni do demontazu pewnych elementow i
    zastapienia
    ich mocniejszymi. Projektant budowlany jest objety ubezpieczeniem OC,
    ktore jest obecnie obowiazkowe. Inwestor przyslal pismo, w ktorym okreslil
    swoje straty
    na kwote X i zada zaplaty w ciagu 7 dni.

    Jaki jest tryb postepowania w takich sytuacjach?
    Czy Inwestor powinien swoje roszczenia skierowac
    bezposrednio do ubezpieczyciela?

    Przeszukałem archiwum grupy pl.soc.prawo
    oraz grupy pl.misc.budowanie i nie znalazlem
    odpowiedzi.

    Za wszelka pomoc wielkie dzieki

    Mirek

  • 2. Data: 2003-10-06 17:11:56
    Temat: Re: Projekt budowlany OC przy bledzie w sztuce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ja bym roszczenie skierował do projektanta, a ten niech kombinuje.