  • 11. Data: 2019-02-22 16:29:41
    Temat: Re: Profesjonalni zadymiarze i prowokatorzy ułaskawiani przez ,,kastę"
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 16:26, u2 pisze:

    > ostro pojechane:)))))))))))))))))))))
    >
    > a tak btw, tracz ma chyba jakiegoś dziadka z ubecji, że tak się
    > dekonspiruje na psprawo:)))))))

    tutaj są kandydaci na krewnych tracza :

    http://www.ny.pl/Lista_Wildsteina/t/tr.html

    IPN BU 00966/471 TRACZ - GÓRAL ALFREDA
    IPN BU 0901/711 TRACZ (KIŻBAUM) KIBAUM FANIA
    IPN BU 0706/292 TRACZ ADAM
    IPN BU 1108/29 TRACZ ANNA
    IPN BU 0193/1110 TRACZ BRONISŁAW
    IPN BU 0193/7014 TRACZ EDWARD (TEJTER DAWID)
    IPN BU 645/1197 TRACZ FELIKS
    IPN BU 0772/1864 TRACZ HALINA
    IPN BU 0901/138 TRACZ HELENA
    IPN BU 001198/4058 TRACZ HENRYK
    IPN BU 0854/975 TRACZ HENRYK
    IPN BU 00612/3361 TRACZ JAN
    IPN BU 001198/3954 TRACZ KAZIMIERZ
    IPN BU 001198/4555 TRACZ KAZIMIERZ
    IPN BU 980/157 TRACZ KAZIMIERZ
    IPN BU 00612/1249 TRACZ KAZIMIERZ
    IPN BU 001040/201 TRACZ KLARA
    IPN BU 001075/33 TRACZ MAREK
    IPN BU 709/415 TRACZ MARIAN
    IPN BU 709/416 TRACZ MARIAN
    IPN BU 0806/2132 TRACZ PAWEŁ
    IPN BU 01050/869 TRACZ WŁADYSŁAW
    IPN BU 01000/350 TRACZ WŁADYSŁAW
    IPN BU 644/3034 TRACZ ZDZISŁAW

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 12. Data: 2019-02-22 19:29:48
    Od: <7...@2...192948.invalid> (Tom N)

    A. Filip w <news:anfi+6d1854rlef-j2m5@wp.eu>:

    > A czym się różnią oskarżenia "o SB" wobec Jankowskiego od oskarżeń wobec
    > Wałęsy? Co ty sądzisz o "oskarżonym Wałęsie" (TW Bolek)?

    Andrzeju, zapropnuj miejsce i termin spotkania, koszty po twojej stronie
    jeżeli poza DC, w DC ci nawet kurwe opłacę, byle przyzwoita cena była, i nie
    miała jaj (tak jak ty)...

    > Jak podwójne standardy kłują po oczach to przestaje się być
    > przekonującym, nieprawdaż?

    Aha, czekam max trzy doby, po tym terminie... sam się przyznasz, żeś idiota
    i troll i obsraniec
    Pa...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2019-02-22 21:05:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 19:29, (Tom N) pisze:
    > Aha, czekam max trzy doby, po tym terminie... sam się przyznasz, żeś idiota
    > i troll i obsraniec
    > Pa...

    fuj, jaki wulgarny i prymitywny ten "tom":))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 14. Data: 2019-02-22 21:20:32
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-22 o 10:52, Olin pisze:
    > Z powodu wyższej konieczności zabieram głos w tym wątku:
    > "Ksiądz Jankowski był agentem SB, a jego teczka została zniszczona.
    > Afiszował się z tym, jak pomaga podziemnej "Solidarności", a jednocześnie
    > donosił SB na mnie i innych. Jak człowiek jest amoralny w jednej sferze, to
    > zazwyczaj także w innej - mówi Bogdan Borusewicz, wicemarszałek Senatu,
    > organizator historycznego strajku w Stoczni Gdańskiej."

    "Był moim przyjacielem". Wałęsa o ks. Jankowskim.

    https://wiadomosci.wp.pl/byl-moim-przyjacielem-wales
    a-o-ks-jankowskim-6352205167470209a

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-02-22 22:40:45
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.02.2019 o 21:20, Animka pisze:

    > "Był moim przyjacielem". Wałęsa o ks. Jankowskim.
    >

    > https://wiadomosci.wp.pl/byl-moim-przyjacielem-wales
    a-o-ks-jankowskim-6352205167470209a

    "Wałęsa podkreśla, że nigdy nie słyszał o skłonnościach prałata. "Wiele
    wiele lat byłem w pobliżu i nic podobnego nie widziałem. Nikt też za
    życia księdza nie poinformował mnie i nie zgłosił podobnych uwag" -
    pisze były prezydent. Dodaje, że rola kapelana "Solidarności" w historii
    była znacząca. "Nie do wyobrażenia jest zwycięstwo Solidarności czy
    pozycja Wałęsy bez udziału fizycznego Ks.Jankowskiego" - komentuje
    Wałęsa. Swój wpis kończy słowami "Był moim przyjacielem i tak pozostanie"."

    a w Wiki wiedzą lepiej:)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Henryk_Jankowski_(duch
    owny)

    Zdaniem gdańskiej działaczki kulturalnej Lidki Makowskiej wiedza o
    zachowaniach księdza Jankowskiego wobec osób małoletnich była w
    Trójmieście powszechna już w latach 90., jednak jego pozycja społeczna,
    bliskie kontakty z ludźmi władzy powodowały, że nie podjęto stanowczych
    działań, by temu zapobiec[25].

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 16. Data: 2019-02-22 23:06:49
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wspólna cela z Niesiołowskim to coś jeszcze gorszego niż Animka w usenecie.

    -----