  • 1. Data: 2003-08-05 23:58:05
    Temat: Problemy ze spółdzielnią mieszkaniową [POZNAŃ]
    Od: "koSio" <k...@i...pl>

    Witam !!

    Mam takie małe pytanko do specjalistów :)

    A w jaki sposóm mogę dowiedzieć się jaki numer Księgi Wieczystej ma
    spółdzielnia mieszkaniowa !!
    W SM powiedzieli mi ze takich informacji nie udzielaja i koniec !!! [kiedys
    wydawali takie zaświadczenia bez problemu]
    Potrzebuje to info do kredytu, ale niestety nie wiem jak je zdobyć !!
    Prosze o pomoc !!
    Konkretnie chodzi o SM "Osiedle Młodych " w Poznaniu !!

    Pozdrawiam

    PS. Czy spółdzielnia nie ma obowiązku udzielenia informacji dotyczących KW
    !!
    Załóżmy , że jestem włąścicielem mieszkania spółdzielczego włąsnościowego
    [grunt oczywiście spółdzelni] czy mogę domagać domagać się informacji o
    numerze KW dla gruntu ????????????