  • 1. Data: 2003-08-05 20:36:29
    Temat: Obowiązek udostępnienia lokalu do inspekcji
    Od: "Janusz" <n...@...sri>

    Witam Grupę
    W dniu dzisiejszym na drzwiach wejściowych do mojej lkatki schodowej
    pojawiło się ogłoszenie, mówiące o mającej odbyć się wkrótce inspekcji
    przewodów kominowych i wentylacyjnych w bloku (gazowe piece kąpielowe,
    więc to sprawa bezpieczeństwa).
    Co do samei idei nie mam żadnych wątpliwości. Nurtuje mnie jednak
    problem związany z podanym czasem tejże inspekcji. Są to godziny
    powszechnie przyjęte za "robocze" (od 9.00 do 15.00).
    1. Czy mam obowiązek dostosowania się do terminu, bez możliwości
    zasugerowania godzin "roboczych drugiej zmiany"?
    2. Jeżeli tak - i wezmę dzień wolny - czy zarządca budynku, który na
    takie właśnie godziny ustawił kominiarza, zwróci mi starconą dniówkę?

    Kontrola kominiarza, hydraulika, elektryka, gazownika.... można
    starcić kilkanaście dniówek.... :-(

    Pozdrowienia
    Janusz.