  • 1. Data: 2003-07-07 16:12:35
    Temat: Chca wybudowac przepompownie na prywatnej dzialce!!!
    Od: "nathan" <b...@w...pl>

    Mam problem moi rodzice otrzymali wlasnie pismo ze Starpstwa Powiatowego w
    ktorym mowa :Zgodnie z art.10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r.Kodeks
    administracyjnego/text jednolity Dz.U.Nr98 z 2000 r.poz.1071
    zawiadamiam i dalej ze w Wydziale Architektury I Bud.Starostwa Powiatowego
    zlozono wniosek o zmiane pozwolenia na budowe....Ww.pozwplenie dotyczy
    budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pzrepompowniami oraz sieci
    wodociagowej...Przedmiotowy wniosek dotyczy zmiany lokalizacji pzrepompowni
    z dzilaek ( i tu podane) na dzialke moja. Dalej zamieszczone jest ze w ciagu
    7 dni moge zapoznac sie z zamierzeniami inwestycyjnymi wnioskodawcy oraz
    zglosić ewentualne zastrzezenia i wnioski.
    Wyg;ada na to ze chca postawic przepompownie na dzialce ktora jest prywatna
    wlasnoscia!!!Czy jest to mozliwe i prawnie dopuszczalne???Prosze o pomoc,
    obok dzialki rodzicow mam wlasna dzialke i w tym roku miala ruszac od
    dluzszego czasu wymazona budowa blizniaka.Coz mam robic??? Pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2003-07-07 20:05:21
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "nathan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obok dzialki rodzicow mam wlasna dzialke i w tym roku miala ruszac od
    > dluzszego czasu wymazona budowa blizniaka.Coz mam robic??? Pozdrawiam

    bez paniki, przepompowni to raczej nie powinno dac sie wybudować,
    ale budowa kanalizacji to raczej jest na porządku dziennym,
    nie zawsze da się poprowadzic instalacje w pasie drogowym,
    przepompownia to obiekt, budynek nadziemny i wymaga
    jakieś minimalnej nawet ale powierzchni gruntu,
    jeżeli to twój grunt to taki numer nie przechodzi i przed
    pozwoleniem na budowę inwestor musi posiąść prawo do
    korzystania z nieruchomości na cele budowlane,
    a to oznacza albo twoją zgode na piśmie albo
    jakies inne prawo do nieruchomości,

    no a tak wogóle to temat rzeka i tak bez
    szczegółów to nie da się wiele poradzić,

    poszukaj dobrego rzeczoznawcy majątkowego w okolicy,
    może pomóc i doradzić co w takim przypadku zrobic,

    pzdr,
    JarekM

    no i ta twoja budowa tez nie emoże byc w kolizji z kanalizacją i na
    odwrót,

  • 3. Data: 2003-07-07 20:08:12
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Wszystko jest możliwe ale to wymaga zgody właściciela. Można złożyć
    protest i nie zgodzić się lub zażądać odszkodowania za udostępnienie
    działki.

    Stan_Z

  • 4. Data: 2003-07-10 10:51:12
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nathan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dluzszego czasu wymazona budowa blizniaka.Coz mam robic??? Pozdrawiam
    Robert
    Złóż zastrzeżenie (że się nie zgadzasz, bo). Zapoznaj się z planami, zobacz,
    jak by to się miało do budowy waszego bliźniaka, jak wyjdzie, że miałbyś
    przepompownię pod domkiem, to tym bardziej się nie zgadzasz. Jeżeli masz już
    pozwolenie na budowę bliźniaka, to będzie Ci łatwiej. Tylko się pospiesz,
    skoro masz 7 dni.
    Pozdrawiam,
    MArta