  • 1. Data: 2004-04-23 23:07:55
    Temat: Problemy z córką
    Od: "Arman K." <p...@t...pl>

    Witam,
    Po rozwodzie dzieci zostały z matką. Sąd przyznał matce opiekę nad dziećmi a
    mi zasądził alimenty. Gdy córka źle się prowadziła wziąłem ją do siebie na
    rok co przedłużyło się do dwu lat. Córka jednak absolutnie mnie nie słucha,
    włoczy się po nocach, mówi że matka jest dla niej autorytetem. Chciałbym
    żeby wróciłą do matki. Czy mogę prawnie to wyegzekwować?

    A.

  • 2. Data: 2004-04-26 12:02:11
    Temat: Re: Problemy z córką
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Arman K. wrote:

> [...]
    > słucha, włoczy się po nocach, mówi że matka jest dla niej autorytetem.
    > Chciałbym żeby wróciłą do matki. Czy mogę prawnie to wyegzekwować?

    Przeciez to TWOJA corka.
    Zastanow sie raczej jakjej pomoc...
    Duzo jej do pelnoletnosci zostalo ?

    Boguslaw