  • 11. Data: 2010-10-06 13:57:34
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: Kotlet z karkówki <m...@m...maill>

    W dniu 2010-10-06 14:53, maxknowledge pisze:

    > Napisałem, że posiadam kopię zapasową strony i jak nie przyjmą zwrotu,
    > to skorzystam z depozytu sądowego przy sprawie, która chcę założyć.
    > Otrzymałem potem odpowiedź:
    >
    > RE : Dotyczy produktu nr 323235
    > Treść:
    > Witam, prosze przedstawic kopie zapasowa oferty z ddr3, na
    > podstawionego dokumentu przyjmiemy zwrot.
    >
    > Wysłałem kopię zapisaną w firefoxie, spakowaną programem winrar. Nie
    > wiem co teraz zrobić, jak mi jej nie uznają.

    zglosic na policji oszustwo :-) (a wczesniej uprzedzic ich)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 12. Data: 2010-10-06 17:37:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/6/2010 2:30 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    > Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

    kupił w sklepie. tam zapłacił i tam odebrał.
    przez internet zlecił tylko dostarczenie egzemplarza do konkretnego
    sklepu, zeby mógł tam pójść i go kupić.

  • 13. Data: 2010-10-06 20:10:31
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 09:30:44 +0200, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    wrote:

    >Nieeeee. Ważne gdzie kupił a nie gdzie odebrał.

    zdefiniuj co oznacza "kupil".
    bo jak na razie przez internet to co najwyzej zamowil, odebral
    osobiscie w siedzibie/oddziale firmy i zaplacil tez w
    siedzibie/oddziale firmy.

    jak w skelpie stacjonarnym chce kupic cos, czego w danej chwili nie
    maja i musza dla mnie sciagnac, to tez jest to sprzeadz "zdalna"?

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 14. Data: 2010-10-06 20:13:40
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Wed, 6 Oct 2010 05:53:28 -0700 (PDT), maxknowledge
    <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    >Wysłałem kopię zapisaną w firefoxie, spakowaną programem winrar. Nie
    >wiem co teraz zrobić, jak mi jej nie uznają.

    wiesz, w sadzie taki dowod moze byc latwo obalony - kopia
    strony/wydruk potwierdzny przez notariusza to jest dowod.
    a tak, to zawsze moga sie bronic ze mogles zapisac strone i dowolnie
    ja zmodyfikowac.
    ale fakt ze sklep dla swietego spokoju moze pojsc ci na reke

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2010-10-06 22:32:59
    Od: Wojciech Kulesza <w...@n...org>

    W dniu 2010-10-05 22:43, maxknowledge pisze:
    > Dobry wieczór,
    [...]
    > Kupowałem laptopa wraz z dziewczyną i
    > sprzedawca przy nas potwierdził, że kości są na ddr3, ponieważ wg
    > niego wszystkie już są na ddr3!

    Kupiłeś laptopa z dziewczyną, a marudzisz, że kości nie te. Dziwny
    jesteś. Przyznaj od razu, że dziewczyna miała za małą rozdzielczość :P

    Pzdr
    Wojtek

  • 16. Data: 2010-10-06 22:42:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/6/2010 5:32 PM, Wojciech Kulesza wrote:
    > [...]
    >
    > Kupiłeś laptopa z dziewczyną, a marudzisz, że kości nie te. Dziwny
    > jesteś. Przyznaj od razu, że dziewczyna miała za małą rozdzielczość :P

    miała być nówka, a wyszło, że używana.
    Dlatego teraz chce całość oddać.

  • 17. Data: 2010-10-07 12:54:46
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 6 Oct 2010 07:09:50 +0200, Mario napisał(a):

    > jesli chcesz korzystac z niezgodnosci towaru z umowa i oczekujesz wymiany
    > pamieci na ddr3

    O, a to sobie tak mozna wymienic swobodnie pamieci na takie innego typu?
    ciekawe..

    Na ogol (poza paroma wyjatkami) jest to niemozliwe

    --
    Mark

  • 18. Data: 2010-10-07 13:23:25
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:43:01 -0700 (PDT), maxknowledge napisał(a):

    > w piątek, 1 Października, zakupiłem Laptopa ze strony
    > http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g3
    2mn-lx-ppp0c-001-323235/

    > Stwierdziłem niezgodność z parametrami podanymi na stronie. Kości
    > pamięci miały być taktowane z szybkością dla ddr3, a są w nim ddr2.
    > Czuję się oszukany. Laptop nie spełnia moich oczekiwań.

    Pytanie podstawowe: Czy rzeczywiscie sprawdzales jakie sa mozliwosci
    chipsetu tego laptopa, bo od tego zalezy rodzaj uzytych pamieci? Sprawdzales
    na stronie Acera? Bo ja widze ze seria 7540 ma pamieci DDR2.
    DDR3 tez ma.. ALE JEST TO PAMIEC KARTY GRAFICZNEJ. Moze zwyczajnie sie ktos
    walnal w opisie - w specyfikacji technicznej Acera pamiec komputera jest
    zaraz po pamieci karty graficznej. I usilujesz bic piane o cos co nie
    istnieje.

    > Chcą potraktować laptopa jako wadliwym, a nie jako reklamowany. Mam
    > problem z odzyskaniem pieniędzy. Kupowałem laptopa wraz z dziewczyną i
    > sprzedawca przy nas potwierdził, że kości są na ddr3, ponieważ wg
    > niego wszystkie już są na ddr3!

    Moze trzeba bylo sprawdzic przed zakupem? Ludzie wydaja tysiace zlotych,
    *wydaje* im sie ze sie znaja, bo "potrafia" odroznic pamieci DDR2 od DDR3, a
    tak naprawde wiedza ze dzwoni ale juz nie w ktorym kosciele. Jakbys
    sprawdzil na stronie producenta co dana seria Aspire oferuje, to nie dalbys
    sobie takich kitow wcisnac, skoro az tak ci zalezy na tych DDR3

    --
    Mark

  • 19. Data: 2010-10-07 14:26:49
    Od: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>

    Dnia 07-10-2010 o 16:23:25 Mark <t...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
    > Sprawdzales
    > na stronie Acera? Bo ja widze ze seria 7540 ma pamieci DDR2.

    Co jeśli Acer na stronie też się "walnął"? Sprawdzać jakie kości
    zamontowano i sprawdzić na stronie producenta? A co jeśli i producent...
    Klient chciał pamięci DDR3 i jeśli takich nie dostał (bo opis był
    "walnięty") to nie jest to jego wina tylko sprzedawcy.
    Inna inszość to to, że sklepy internetowe mają takie opisy w d....(*)
    licząc na to, że większości klientów (tak jak mi) nie będzie się chciało
    reklamować zakupu.

    Pozdrawiam
    Kamil

    (*) zwróciłem sprzedawcy uwagę, że w opisie karty sieciowej jaką kupiłem
    jest błąd - karta nie ma SoftAP i co? Nic, nadal jest błędny.

    --
    (\ /) This is Bunny.
    (O.o) Copy Bunny into your signature

  • 20. Data: 2010-10-07 20:22:49
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 7 Paź, 15:23, Mark <t...@a...w.pl> wrote:
> [...]

    > walnal w opisie - w specyfikacji technicznej Acera pamiec komputera jest
    > zaraz po pamieci karty graficznej. I usilujesz bic piane o cos co nie

    Kombinujesz, w radeonie serii 56 2gb ddr3?

> [...]
    > sprawdzil na stronie producenta co dana seria Aspire oferuje, to nie dalbys
    > sobie takich kitow wcisnac, skoro az tak ci zalezy na tych DDR3

    Sprawdzałem i upewniłem się u sprzedawcy. Brałem system na linuksie
    Linpus i nie miałem jak zweryfikować na miejscu kości Uwierzyłem tak
    samo, jak widzę pączki z różą w cukierni. Jak kupujesz pączka z różą
    to jak sprawdzisz, że faktycznie tam jest jak tylko przez zjedzenie?

    Temat zamknięty. Laptop zwrócony, po katuszach...ale odzyskałem
    pieniądze. Trzeba się tylko zaangażować i nie honorować regulaminu
    sklepu. Żaden sklep w Polsce nie stanowi prawa - jak ktoś określił
    dupochronem. Należy wykorzystać wszystkie wady porduktu i gotowe.