eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!news.vectrane
    t.pl!not-for-mail
    From: Kubuś Puchatek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Date: Thu, 07 Oct 2010 17:26:49 +0300
    Organization: VectraNET - http://www.vectranet.pl
    Lines: 53
    Message-ID: <o...@m...vectranet.pl>
    References: <1...@c...googlegroups.com>
    <1m1oidex50kzu$.dlg@smok.wot>
    NNTP-Posting-Host: 88.156.149.221
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: news.vectranet.pl 1286465209 13771 88.156.149.221 (7 Oct 2010 15:26:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Oct 2010 15:26:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Opera Mail/10.51 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:655353
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 07-10-2010 o 16:23:25 Mark <t...@a...w.pl> napisał(a):

    > Dnia Tue, 5 Oct 2010 13:43:01 -0700 (PDT), maxknowledge napisał(a):
    >
    >> w piątek, 1 Października, zakupiłem Laptopa ze strony
    >> http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g3
    2mn-lx-ppp0c-001-323235/
    >
    >> Stwierdziłem niezgodność z parametrami podanymi na stronie. Kości
    >> pamięci miały być taktowane z szybkością dla ddr3, a są w nim ddr2.
    >> Czuję się oszukany. Laptop nie spełnia moich oczekiwań.
    >
    > Pytanie podstawowe: Czy rzeczywiscie sprawdzales jakie sa mozliwosci
    > chipsetu tego laptopa, bo od tego zalezy rodzaj uzytych pamieci?
    > Sprawdzales
    > na stronie Acera? Bo ja widze ze seria 7540 ma pamieci DDR2.

    Co jeśli Acer na stronie też się "walnął"? Sprawdzać jakie kości
    zamontowano i sprawdzić na stronie producenta? A co jeśli i producent...
    Klient chciał pamięci DDR3 i jeśli takich nie dostał (bo opis był
    "walnięty") to nie jest to jego wina tylko sprzedawcy.
    Inna inszość to to, że sklepy internetowe mają takie opisy w d....(*)
    licząc na to, że większości klientów (tak jak mi) nie będzie się chciało
    reklamować zakupu.

    Pozdrawiam
    Kamil

    (*) zwróciłem sprzedawcy uwagę, że w opisie karty sieciowej jaką kupiłem
    jest błąd - karta nie ma SoftAP i co? Nic, nadal jest błędny.

    --
    (\ /) This is Bunny.
    (O.o) Copy Bunny into your signature
    (> <) to help him on his way to world domination.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1