  • 21. Data: 2010-10-07 20:31:00
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 7 Paź, 00:42, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > miała być nówka, a wyszło, że używana.
    > Dlatego teraz chce całość oddać.

    Nie jestem Twoim kolegą, abyś sobie takie żarty robił. Dostałbyś od
    zaraz po gębie. Nie dostałeś jeszcze to się ciesz, bo nie wiesz co to
    znaczy.

  • 22. Data: 2010-10-08 09:09:30
    Temat: Re: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umowš (morele.net)
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    > zdefiniuj co oznacza "kupil".
    > bo jak na razie przez internet to co najwyzej zamowil, odebral
    > osobiscie w siedzibie/oddziale firmy i zaplacil tez w
    > siedzibie/oddziale firmy.

    No i co z tego ? Ważne gdzie odbyła się transakcja i to nie według
    regulaminu, bo może poza regulaminem została dokonana (hipotetycznie).
    Zamówienie, potwierdzenie. To jest zwykle zawarcie zobowiązującej umowy
    kupna-sprzedaży. Tutaj istotnie regulamin jest tak sformuowany, że wskazuje
    na to, że umowa została zawarta w przedsiębiorstwie, ale bynajmniej nie
    dlatego, że tam odebrano i zapłacono tylko z tego regulaminu z którym
    klient mógł zapoznać się nim kupował.

    > jak w skelpie stacjonarnym chce kupic cos, czego w danej chwili nie
    > maja i musza dla mnie sciagnac, to tez jest to sprzeadz "zdalna"?

    To jest ściąganie towaru. Nijak ma się do zawierania umowy kupna-sprzedaży

  • 23. Data: 2010-10-08 20:49:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/7/2010 3:31 PM, maxknowledge wrote:

    > Nie jestem Twoim kolegą, abyś sobie takie żarty robił. Dostałbyś od
    > zaraz po gębie. Nie dostałeś jeszcze to się ciesz, bo nie wiesz co to
    > znaczy.

    to weź kolego nastepnym razem przeczytaj co nabazgrałeś przed wysłaniem,
    to nie bedziesz miał pretensji, ze sie z twoich głupot śmieją.

  • 24. Data: 2010-10-08 23:11:16
    Od: maxknowledge <m...@g...com>

    On 8 Paź, 22:49, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > to weź kolego nastepnym razem przeczytaj co nabazgrałeś przed wysłaniem,
    > to nie bedziesz miał pretensji, ze sie z twoich głupot śmieją.

    A nie wystarczy czytać ze zrozumieniem? Albo przynajmniej mieć
    pożyteczniejsze zajęcia jak wypisywanie głupich domysłów po grupach?

  • 25. Data: 2010-10-09 05:38:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/8/2010 6:11 PM, maxknowledge wrote:

    > A nie wystarczy czytać ze zrozumieniem? Albo przynajmniej mieć
    > pożyteczniejsze zajęcia jak wypisywanie głupich domysłów po grupach?

    czasami oprócz użalania się na sobą można się jeszcze pośmiać.
    to nie moja wina, że nie potrafisz.