eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net) › Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!newsgate.
    news.xs4all.nl!194.109.133.84.MISMATCH!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed5.news.xs4all
    .nl!xs4all!feeder.news-service.com!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder3.cambrium
    usenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!c10g2000yqh.googlegroups.com!no
    t-for-mail
    From: maxknowledge <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem ze zwrotem laptopa niezgodnego z umową (morele.net)
    Date: Tue, 5 Oct 2010 13:43:01 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 40
    Message-ID: <1...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 81.190.224.17
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1286311381 3547 127.0.0.1 (5 Oct 2010 20:43:01 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Oct 2010 20:43:01 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c10g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=81.190.224.17;
    posting-account=ac-pkQoAAAAGNnB3SPHxJnqlk9-2gao9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.10)
    Gecko/20100914 Firefox/3.6.10,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:654917
    [ ukryj nagłówki ]

    Dobry wieczór,

    w piątek, 1 Października, zakupiłem Laptopa ze strony
    http://www.morele.net/laptop-acer-aspire-7540g-504g3
    2mn-lx-ppp0c-001-323235/

    Odebrałem go osobiście we Wrocławiu, w Netpunkcie, po opłaceniu opłaty
    logistycznej i opłaty reklamacyjnej w wysokości 21zł.

    Stwierdziłem niezgodność z parametrami podanymi na stronie. Kości
    pamięci miały być taktowane z szybkością dla ddr3, a są w nim ddr2.
    Czuję się oszukany. Laptop nie spełnia moich oczekiwań. Otrzymałem
    odpowiedź ze sklepu:

    "Proszę dostarczyć sprzęt do net punktu we Wrocławiu w celu diagnozy i
    przekazania sprzętu do serwisu. Aby przyspieszyć realizacje zgłoszenia
    można wysłać sprzęt bezpośrednio do serwisu Morele.net na adres:
    Morele.net Serwis Mogilska 120 31-445 Kraków z Dopiskiem RMA i nr.
    Informuje, że czas realizacji zgłoszenia jest liczony od daty
    dostarczenia sprzętu do serwisu Morele.net(adres powyżej) Uwaga! W
    przypadku dostarczenia towaru do netpunktu proszę zwrócić uwagę czy
    operator przyjmujący towar zmienia status na \\"Towar Przyjęty\\". Ten
    status powinien być widoczny na Państwa koncie w dziale zgłoszeń przy
    tym RMA. Z poważaniem Dział Serwisu Morele.net"

    Chcą potraktować laptopa jako wadliwym, a nie jako reklamowany. Mam
    problem z odzyskaniem pieniędzy. Kupowałem laptopa wraz z dziewczyną i
    sprzedawca przy nas potwierdził, że kości są na ddr3, ponieważ wg
    niego wszystkie już są na ddr3!

    Nie wiem w jaki sposób go jutro oddać przed upływem 10 dni.

    Jak mogę odzyskać pieniądze?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1