  • 1. Data: 2009-06-27 10:20:01
    Temat: Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?
    Od: euro <l...@w...pl>

    Kochani.

    Ja, Polak slub zona wzielismy w Polsce w tym roku, wspolnota majatkowa.
    Zona wloszka, tylko paszport i prawo jazdy.
    Nie mieszkamy na razie w Polsce, zjezdzamy za rok.
    Ja jestem zameldowany w Polsce i w Niemczech, zona w Niemczech ze mna
    oraz we Wloszech.

    Bank nie udzieli nam kredytu bez dokumentu dla zony, co bank to rozne
    wyobrazenia i tak na przyklad zadaja od zony np:

    1. Zas'wiadczenie o zarejestrowaniu pobytu lub Dokument potwierdzaja;cy
    prawo pobytu na terytorium Polski wydany przez wojewode;

    2. Karta czasowego pobytu w Polsce

    3. Zaswiadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE z wpisanym
    numerem PESEL lub dokument potwierdzajacy prawo stalego pobytu z
    wpisanym numerem PESEL.

    Ktory z tych dokumentow otrzymamy gdzie i ktory najszybciej?

    Gdzie nalezy sie najpierw udac w przypadku poszczegolnego dokumentu?

    Czy moge zameldowac rowniez zone do mieszkania mojego Taty (jestem tam
    zameldowany od dziecka), ktore teraz jest wynajmowane?

    Prosze o pomoc.
    Euro

  • 2. Data: 2009-06-27 18:22:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:20:01 +0200, euro napisał(a):

    > Zona wloszka, tylko paszport i prawo jazdy.

    Wlochy to UE wiec procedura uproszczona.

> [...]
    >
    > 3. Zaswiadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE z wpisanym
    > numerem PESEL lub dokument potwierdzajacy prawo stalego pobytu z

    Te dokumenty uzyskasz chodzac miedzy urzedem gminy miejsca stelego pobytu i
    urzedem wojewodzkim, ale dokladne procedury szukaj na stronach www tych
    urzedow lub najlepiej zatelefonuj.

    > Czy moge zameldowac rowniez zone do mieszkania mojego Taty (jestem tam
    > zameldowany od dziecka), ktore teraz jest wynajmowane?

    nie widze przeszkod.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 3. Data: 2009-06-29 19:32:21
    Od: euro <l...@w...pl>

    Dziekuje.
    A jezeli sami zlozymy wnioski do urzedow..to...jaki rodzaj
    pelnomocnictwa jest nam potrzebny notarialnie aby nie przyjezdzac juz po
    odbior dokumentow. Wiesz moze czy dopytac sie juz w urzedach?

  • 4. Data: 2009-06-30 10:56:55
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > pelnomocnictwa jest nam potrzebny notarialnie aby nie przyjezdzac juz po

    zaczynamy od pelnomocnictwa do pisania na grupach dla osoby, ktora ma pisac
    ze szkoleniem jak cytowac posty

    Icek