  • 1. Data: 2008-06-01 10:21:21
    Temat: Problem ze służebnością drogi
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    witam.
    proszę doradźcie co zrobić w takiej sytuacji.
    Kupiłem działkę, która częściowo jest wyasfaltowana i utwardzony parking. W
    KW działki jest zapis o służebności dojazdu do działek obok. Wszystko OK nie
    mam nic przeciwko ale jeden z sąsiadów wynajął swoją działkę na skład opału
    i zaczynają mi jeździć 30-40 tonowe ciężarówki, które niszczą nawierzchnię.
    Co zrobić z takim problemem?
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2008-06-01 18:58:09
    Temat: Re: Problem ze służebnością drogi
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co zrobić z takim problemem?

    A próbowałeś rozmawiać z sąsiadem, by ewentualnie pokrył koszty
    odpowiedniego dla samochodów utwardzenia tej działki? Jak nie będzie chciał
    się zgodzić, to stawiasz znak o dopuszczalnym nacisku jednostkowym
    wjeżdżających pojazdów odpowiednim do nośności nawierzchni.

  • 3. Data: 2008-06-02 09:54:51
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > chciał się zgodzić, to stawiasz znak o dopuszczalnym nacisku jednostkowym
    > wjeżdżających pojazdów odpowiednim do nośności nawierzchni.

    widzisz problem taki że to jest asfalt. ale tak kiepski że w upał się
    rozłazi
    no i czy znak mogę sobie postawić o tak sobie??
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2008-06-02 14:52:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > widzisz problem taki że to jest asfalt. ale tak kiepski że w upał się
    > rozłazi

    To trzeba go zmienić.

    > no i czy znak mogę sobie postawić o tak sobie??

    Najprawdopodobniej jesteś zarządcą tej drogi, więc tak.