  • 1. Data: 2008-05-31 12:39:48
    Temat: Re: Zastrzelić czy defenestrować?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:g0skth$cbe$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Dziś wychowawczyni (matematyczka) wręczyła klasie córki (2 gimnazjum) po
    > płycie DVD z filmem "Niemy krzyk" oraz pisemne deklaracje poparcia dla
    > Ojca Dyrektora. Nie, nie robię sobie jaj.
    > Przeprowadzam sondę co należy z Panią zrobić. Wszelkie sugestie (nawet
    > te rozbuchane) mile widziane.

    Podać do sądu o deprawację nieletnich, propagowanie przemocy, łamanie wolności
    religijnej i straty moralne... ;)

  • 2. Data: 2008-05-31 16:05:01
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sky napisał(a):

    > Podać do sądu o deprawację nieletnich, propagowanie przemocy, łamanie
    > wolności religijnej i straty moralne... ;)

    Deprawację? Propagowanie przemocy? Łamanie wolności religijnej? Straty
    moralne? Rany... Trzeba od razu wyjaśnić córce czym są dewocja i
    fanatyzm religijny, wykorzystując fakt, że pani nauczycielka taką
    postawę zaprezentowała. Równolegle trzeba sprawę skonsultować z innymi
    rodzicami i jeżeli tu będzie zgoda to wspólnie skierować do Do
    Kuratorium Oświaty skargę na zachowanie matematyczki a do Dyrektora
    szkoły pisemne żądanie by ta nauczycielka nie uczyła Waszych dzieci.

    j.

  • 3. Data: 2008-06-01 10:23:27
    Od: "pitpull" <pitpull@pitpul..com>

    > Użytkownik "Lolalny Lemur" <s...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Podać do sądu o deprawację nieletnich, propagowanie przemocy, łamanie
    > wolności religijnej i straty moralne... ;)

    Nie chcesz podpisywać - nie podpisuj.
    Co mam zrobić ze Świadkami Jechowymi którzy mnie nachodzą?
    Co mam zrobić z ustawą, któa mi nie pozwala na obszarze zabudowanym jechać
    szybciej niż 50km/h
    Co mam zrobić z ludźmi, którzy przekonują moje dziecko, że "małżeństwo"
    faceta z facetem jest normalne i stanowi prawdziwą rodzinę?

    Czy to co powyżej napisałem nie łamie moich praw?

    Fanatyzm to straszna sprawa. Również ten który wykazuje wątkotwórca. Może po
    prostu powiedz dziecku, zeby Ci wiecej nie przynosiło nic takiego ze szkoły.
    I pamiętaj, że dziecko ma prawo nie zastosować się do Twojego polecenia -
    też w końcu jest wolne i ty też nie masz prawa robić mu prania z mózgu.....

    Możesz też normalnie podejść do tej nauczycielki i powedzeć, że sobie nie
    życzysz - może posłucha....

    pitpull

  • 4. Data: 2008-06-02 08:49:45
    Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl>

    Sky pisze:

    > Podać do sądu o deprawację nieletnich, propagowanie przemocy, łamanie wolności
    religijnej i straty moralne... ;)

    Wiem, Sky, że istniejesz na kazdej mozliwej grupie dyskusyjnej, ale
    bierz pod uwagę, że jeśli chciałabym napisać ten post na dwie podstawowe
    grupy dla oszołomów zrobiłabym to. Więc nie crosspostuj cudzych postów z
    łaski swojej.

    LL

    --
    http://pl.youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI
    *Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

  • 5. Data: 2008-06-02 12:21:51
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 1 Cze, 12:23, "pitpull" <pitpull@pitpul..com> wrote:

    > Nie chcesz podpisywać - nie podpisuj.
    > Co mam zrobić ze Świadkami Jechowymi którzy mnie nachodzą?
    > Co mam zrobić z ustawą, któa mi nie pozwala na obszarze zabudowanym jechać
    > szybciej niż 50km/h

    Szkoda tylko ze swiadkowie jehowy nachodza osoby dorosle a
    ograniczenia predkosci tez ustalaja dorosli dzieki prawu jakie dali im
    inni dorosli. A tutaj wykorzsytuje swoja pozycje i wladze (bo pewnym
    jest ze jakies dziecko skuszone wizja przypodobania sie pani lub
    przerazone wizja sprzeciwenia sie jej podpisze i obejrzy film). Poza
    tym Panstwo jest ponoc odzielone od kosciola a to znaczy ze pani
    matematyczka i wychowaczyni ma uczyc matematyki i wychowywac w zgodzie
    chocby z konstytucja a nie jej osobista wiara.

  • 6. Data: 2008-06-02 16:20:29
    Od: "Piotr Dulik" <a...@m...cn>

    > Podać do sądu o deprawację nieletnich, propagowanie przemocy, łamanie
    > wolności religijnej i straty moralne... ;)

    Raczej cięźko by to było podciągnąć pod jakiś paragraf. Lepiej poprostu
    uświadomić dziecko, taka sytuacja może być dobrym przykładem wychowawczym
    ("słuchaj moherowych beretów to skończysz jak ta pani";-)). A najlepszym
    sposobem obrony przed religijnymi oszołomami jest ich zignorowanie, wdając
    się z nimi w dyskusję lub tym bardziej zwalczając, powodujesz że jeszcze
    bardziej się nakręcają i utwierdzają w słuszności swej "misji".

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-06-02 16:43:37
    Od: Sky <s...@o...pl>

    Lolalny Lemur napisał(a):

    > Wiem, Sky, że istniejesz na kazdej mozliwej grupie dyskusyjnej,

    To dużo zostaje mi tych "niemożliwych"
    -na których [jeszcze] nie istnieję! ;)

    > ale
    > bierz pod uwagę, że jeśli chciałabym napisać ten post na dwie podstawowe
    > grupy dla oszołomów zrobiłabym to. Więc nie crosspostuj cudzych postów z
    > łaski swojej.

    Ależ crostpostuję wyłącznie swoje! ;)
    A cytuję treść na którą odpowiadam
    zgodnie z zasadami netykiety... ;P

  • 8. Data: 2008-06-02 17:39:37
    Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl>

    Sky pisze:

    > Ależ crostpostuję wyłącznie swoje! ;)
    > A cytuję treść na którą odpowiadam
    > zgodnie z zasadami netykiety... ;P

    To bądź łaskaw tego nie robić i nie palić głupa.

    LL

  • 9. Data: 2008-06-02 22:46:48
    Od: Sky <s...@o...pl>

    Lolalny Lemur napisał(a):

    > To bądź łaskaw tego nie robić i nie palić głupa.

    Będę łaskaw palić głupy nadal...skoro jak widzę
    wychodzi to owym głupom na dobre ;)

  • 10. Data: 2008-06-02 22:50:20
    Od: Sky <s...@o...pl>

    Piotr Dulik napisał(a):
> [...]
    > zignorowanie, wdając się z nimi w dyskusję lub tym bardziej zwalczając,
    > powodujesz że jeszcze bardziej się nakręcają i utwierdzają w słuszności

    Nie wiem czy jesteś tego świadom, ale właśnie wykazałeś się brakiem wiary
    w skuteczność jurydycznego prawa. I dobrze. Bardzo dobrze!
    Nie trzeba wierzyć w coś co prowadzi na manowce...
    Jednych prawo innych religia, "jak tę panią".
    ;)