  • 1. Data: 2007-01-30 13:57:51
    Temat: Problem z wyplata odszkodowania OC.
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl>

    Witam,
    Podczas ostatnich wichur wyrwalo w Polonezie Truck plandeke uszkadzajac dwa
    auta w tym mojego Fiata. W tym momencie PZU odwleka wyplate odszkodowania
    tlumaczac sie, ze to nietypowa sprawa, ze pojazdy nie byly w ruchu (polecam
    art. 34 ustawy o obowiazkowych ubezpieczeniach) itd.
    Czy podajac sprawe do sadu mam szanse na wygrana w przypadku odmowy wyplaty
    odszkodowania przez PZU, czy lepiej zaczac ich straszyc sadem?
    Wspomne jeszcze, ze na infolinii PZU stwierdzono, ze jak najbardziej nalezy
    sie nam odszkodowanie z OC sprawcy!!!
    Prosze o pomoc

  • 2. Data: 2007-01-30 14:29:39
    Temat: Re: Problem z wyplata odszkodowania OC.
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Michał Nalepa" <m...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > odszkodowania przez PZU, czy lepiej zaczac ich straszyc sadem?
    > Wspomne jeszcze, ze na infolinii PZU stwierdzono, ze jak najbardziej

    PUZ ma 30 dni na wypłate odszkodowania.
    Bardzo dobrze na nich działa pismo od prawnika. 30 dni spręża się u nich do
    jednego dnia i listu z przeprosinami.

  • 3. Data: 2007-01-31 00:35:11
    Od: tg <l...@o...pl>

    Michał Nalepa napisał(a):
> [...]
    > odszkodowania przez PZU, czy lepiej zaczac ich straszyc sadem?
    > Wspomne jeszcze, ze na infolinii PZU stwierdzono, ze jak najbardziej nalezy

    przykro mi, ale i tak nie ma podstaw, bo powolaja sie na sile wyzsza, w
    tym przypadku na wichure/huragan.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-31 15:24:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "tg" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > przykro mi, ale i tak nie ma podstaw, bo powolaja sie na sile wyzsza, w
    > tym przypadku na wichure/huragan.

    Zły stan Poloneza i jego plandeki nie jest siłą wyższą ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-01-31 15:40:47
    Od: tg <l...@o...pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "tg" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zły stan Poloneza i jego plandeki nie jest siłą wyższą ;)

    ale silny wiatr, ktory zerwal ta plandeke.. chyba ze umiesz udowodnic,
    ze plandeka byla nienalezycie zabezpieczona...zreszta najwazniejsza
    kwestia jest udowodnienie :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-01-31 18:28:15
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > ale silny wiatr, ktory zerwal ta plandeke.. chyba ze umiesz udowodnic, ze
    > plandeka byla nienalezycie zabezpieczona...zreszta najwazniejsza kwestia
    > jest udowodnienie :)

    Od innych aut plandeki nie odpadały.
    Auto ma być utzrymane tak aby nie zagrażało innym. To tak jak z prędkością
    "nie zapewniającą panowania nad pojazdem". Nie trzeba udowadniać jak była
    duża.

    --
    Pzdr
    Leszek