    From: "Cbr" <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z www (długie)
    Date: Thu, 27 Mar 2003 13:48:19 +0100

    Witam.

    Mam nastepujący problem. 2miesiace temu dostalem zamowienie na strone od
    malej firmy. NIe podpisywalem umowy bo niby mialo to byc po znajomosci
    itd(nauczka na przyszlosc).
    Umowilismy sie na kwote 1000zł ktora miala byc wplacona po zakonczeniu prac
    nad pierwsza czescia strony, tzn wszystko(kontak, o firmie i oferta) oprocz
    zdjec do ktorych nie bylo aparatu. Aparat mial zalatwic gosciu z tej firmy
    wiec umowilismy sie na poczatku ze kwota zostanie wpalcoana od razu a druga
    czesc strony wykonam po zalatwienu tegoz aparatu.
    No wiec 1 miesiac temu zakonczylem pierwsza czesc strony, (aparatu gość
    niezałatwił)i otrzymalem tylko polowe kasy.
    Po telefonie gość orzekl ze druga czesc zostanie wplacona po dokonczeniu
    prac, co ja na to odpowiedzialem ze tak sie nieumawialismy i oczekuje na
    drugą połowę.
    Miną miesiąc i kasy niema( w miedzyczasie 100telefonów do tej firmy). Dzis
    poinformowlem wlasciciela ze strona zostala zdjeta z internetu a on na to ze
    jesli strona niewroci do netu w ciagu godziny to
    1. połamie mnie fizycznie
    2. poda do sądu za strate klientów
    3. połamie mnie fizycznie.

    Byl strasznie wkorzony zacząl mnie straszyc jakimis dzieciecymi odzywkami
    typu cyt: ,Ty nie wiesz qrwa z kim masz do czyniania dzieciaku" itd.

    Ja przez caly czas starlaem byc mily jak pani w sklepie z bielizną , na
    zakonczeni wynegocjowalem zenby mi wpalcil kase ale i tak niewierze ze to
    zrobi bo jak juz pisalem mowil mi to 100 razy.

    Co moge czego nie moge zrobic?