  • 1. Data: 2003-05-28 11:56:48
    Temat: Problem z reklamacją :-(
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

    Dwa miesiące temu zepsuło mi sie krzesło obrotowe z Office Depot z Janek.
    Będąc tam przy okazji z kolegą, zapytałem czy mając wszystko z opakowaniem
    lecz bez paragonu mogę oddać do naprawy? Kierownik powiedział, ze nie ma
    sprawy, abym je przywióżł.
    Po 2 tygodniach pojechałem okazało się, że zlikwidowali sklep, musiałem
    jechać do Warszawy, gdzie powiedział, ze przyjmie, ale jeśli nie dowiozę
    paragonu bedzie opłata 30zł. Powiedziałem o zaistniałej sytuacji, ale on
    powiedział, ze tamten będzie pracował u nich, wiec z nim porozmawia,
    jednakże zapłacić muszę.

    Wiem, ze to mały problem, ale troche sie zdenerowałem gdyz w Wawie straciłem
    duzo czasu w korkach a potem ta różnorodnosć zdań.
    Czy nie powinna tamta osoba pokryc kosztów za złe doinformowanie?

  • 2. Data: 2003-05-28 18:12:18
    Temat: Re: Problem z reklamacją :-(
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Arti wrote:
> [...]
    > jednakże zapłacić muszę.
    > Czy nie powinna tamta osoba pokryc kosztów za złe doinformowanie?

    Zadnej opłaty być nie może (jeśli to reklamacja na podstawie
    niezgodności towaru z umową czy rękojmi). A nawet przysługuje zwrot
    kosztów dowiezienia itd.
    Inna sprawa, że musisz udowodnić zakup w tym sklepie, jeśli można to
    zrobić bez paragonu to w porządku, inaczej sprzedawca może powiedzieć,
    że to nie jego ;)

    KG

  • 3. Data: 2003-05-28 19:44:46
    Temat: Odp: Problem z reklamacją :-(
    Od: "Arti" <t...@w...pl>

> [...]
    > Inna sprawa, że musisz udowodnić zakup w tym sklepie, jeśli można to
    > zrobić bez paragonu to w porządku, inaczej sprzedawca może powiedzieć,

    Mam karton który ma całe tło OFFICE DEPOT, i gwarancja 2 lata, kwestia, ze
    moze mówić, że kupiłem 3 lata temu :(
    A inny w Jankach kazał przywieźć bez,a paragon zubiłem, bo po co komu
    gwarancja na krzesło :)

  • 4. Data: 2003-05-29 01:52:05
    Temat: Re: Odp: Problem z reklamacją :-(
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bb3415$fjv$1@atlantis.news.tpi.pl>, Arti wrote:
    > Mam karton który ma całe tło OFFICE DEPOT, i gwarancja 2 lata, kwestia, ze
    > moze mówić, że kupiłem 3 lata temu :(

    Słowem nie ma dowodu z datą zakupu a więc tzw. d..a

    > A inny w Jankach kazał przywieźć bez,a paragon zubiłem, bo po co komu
    > gwarancja na krzesło :)

    Ale już teraz wiesz, nie? :)

    --
    Marcin