  • 1. Data: 2003-05-28 12:36:14
    Temat: ustawa o jezyku polskim
    Od: przyjemski<p...@g...pl>

    interesuja mnie wszystkie akty prawne powiazane z obowiazujaca
    ustawa jezyku polskim, przede wszystkim interesuje mnie wszystko co
    jest zwiazane z karaniem za nie przestrzeganie przepisow zawartych w
    ustawie. Prosze o ewentualne namiary na akty prawne tego dotyczace
    badz tresc samych przepisow

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-05-28 12:51:22
    Temat: Re: ustawa o jezyku polskim
    Od: "Quidam" <q...@o...pl>

    powyzsz informacje znajdziesz w samej ustawie Rozdzial 4 Przepisy karne i
    Rozdzial 5 Zmiany w przepisach obowiązujących i przepisy końcowe