  • 1. Data: 2003-05-28 10:19:12
    Temat: Walczę ze spamerami
    Od: d...@o...pl

    Witam.
    Jak niektórzy na grupie już się orientują ścigam spamerów z uzyciem
    obowiązującego prawa.
    Na ftp://ramikro.pl/spam/ umieściłem dwa przykładowe pisma.
    Wiem jednak, że mało komu chce się zwiedzać komisariaty policji czy biegać po
    sądach. Mam prośbę: jeśli dostajesz spam- prześlij mi go w załączniku na adres
    s...@s...pl (mailto:s...@s...pl) podając adres na jaki
    nadeszła "niezamówiona informacja handlowa". Dane wykorzystane zostaną do
    zmobilizowania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów a skorzystanie z nich
    nie spowoduje żadnych niedogodności dla nadsyłającego (w przeciwieństwie do
    spamera).

    W chwili obecnej intensywnie poszukuję zaspamowanych przez:
    - Centrum Promocji Informatyki spółkę z o.o. w Warszawie
    - Firmę Edukacyjną Impuls-Plus z Grudziądza.

    Pozdrawiam,
    Darek