  • 1. Data: 2003-05-28 11:42:15
    Temat: Prywaciarz spóźnia się z wypłatami
    Od: "sebastian" <s...@k...k.pl>

    Witam
    Moja znajoma pracuje w prywatnej firmie.
    Zatrudniona jest na umowę o pracę na pół etatu.
    Pracuje od 9 miesięcy.
    Tylko chyba 3 razy pensja była na czas.
    (tj. chyba do 4 dnia miesiąca)
    A cała reszta była spóźniona conajmniej tydzień.
    Czasem 2 tygodnie.
    A za kwiecień jeszcze nie dostała. ( to już 24 dni )
    Będzie się zwalniała od nich i teraz pytanie:
    czy może żądać jakiegoś odszkodowania czy coś ?
    Teraz kiedy wie, że będzie się zwalniać może z nimi powalczyć.
    Jak te sprawy się mają ?
    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-05-29 08:45:24
    Temat: Re: Prywaciarz spóźnia się z wypłatami
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > czy może żądać jakiegoś odszkodowania czy coś ?
    > Teraz kiedy wie, że będzie się zwalniać może z nimi powalczyć.

    No co można zrobić gdy ktoś nie płaci na czas (z obojętnie jakiego
    tytułu)????!!!!!

    Paweł
    Paweł