eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją :-( › Problem z reklamacją :-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Arti" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z reklamacją :-(
    Date: Wed, 28 May 2003 13:56:48 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <bb28g7$dro$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.160.155.2
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1054123337 14200 212.160.155.2 (28 May 2003 12:02:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 May 2003 12:02:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:147593
    [ ukryj nagłówki ]

    Dwa miesiące temu zepsuło mi sie krzesło obrotowe z Office Depot z Janek.
    Będąc tam przy okazji z kolegą, zapytałem czy mając wszystko z opakowaniem
    lecz bez paragonu mogę oddać do naprawy? Kierownik powiedział, ze nie ma
    sprawy, abym je przywióżł.
    Po 2 tygodniach pojechałem okazało się, że zlikwidowali sklep, musiałem
    jechać do Warszawy, gdzie powiedział, ze przyjmie, ale jeśli nie dowiozę
    paragonu bedzie opłata 30zł. Powiedziałem o zaistniałej sytuacji, ale on
    powiedział, ze tamten będzie pracował u nich, wiec z nim porozmawia,
    jednakże zapłacić muszę.

    Wiem, ze to mały problem, ale troche sie zdenerowałem gdyz w Wawie straciłem
    duzo czasu w korkach a potem ta różnorodnosć zdań.
    Czy nie powinna tamta osoba pokryc kosztów za złe doinformowanie?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1