eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją :-( › Problem z reklamacją :-(
  • Data: 2003-05-28 11:56:48
    Temat: Problem z reklamacją :-(
    Od: "Arti" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dwa miesiące temu zepsuło mi sie krzesło obrotowe z Office Depot z Janek.
    Będąc tam przy okazji z kolegą, zapytałem czy mając wszystko z opakowaniem
    lecz bez paragonu mogę oddać do naprawy? Kierownik powiedział, ze nie ma
    sprawy, abym je przywióżł.
    Po 2 tygodniach pojechałem okazało się, że zlikwidowali sklep, musiałem
    jechać do Warszawy, gdzie powiedział, ze przyjmie, ale jeśli nie dowiozę
    paragonu bedzie opłata 30zł. Powiedziałem o zaistniałej sytuacji, ale on
    powiedział, ze tamten będzie pracował u nich, wiec z nim porozmawia,
    jednakże zapłacić muszę.

    Wiem, ze to mały problem, ale troche sie zdenerowałem gdyz w Wawie straciłem
    duzo czasu w korkach a potem ta różnorodnosć zdań.
    Czy nie powinna tamta osoba pokryc kosztów za złe doinformowanie?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1