  • 41. Data: 2011-03-08 13:11:22
    Temat: Re: Problem z odebraniem od banku spadku
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Pod warunkiem, że naczelnik US wyda decyzję o zwolnieniu od podatku i ta
    decyzja się uprawomocni.

    -----

    > od brata jest zwolniona z podatku oczywiscie zglosila do US na odpowiednim
    druku

  • 42. Data: 2011-03-10 10:48:57
    Od: kam <...@...pl>

    > A 1036 KC, który jest przepisem szczególnym (jak sam numer wskazuje)?
    > (gwiazdkowanie moje rzecz jasna):
    > "Spadkobierca może *za zgodą pozostałych spadkobierców* rozporządzić
    > udziałem[...]"

    ale rozporządzenie udziałem oznacza jego przeniesienie na rzecz innej
    osoby, obciążenie, a nie realizację wierzytelności należącej do spadku
    nie ma znaczenia czy są to pieniądze na rachunku w banku, czy czynsz od
    najemcy itd.

    k.

  • 43. Data: 2011-03-11 21:58:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 8 Mar 2011, ąćęłńóśźż wrote:

    > Odmówił bank, czy paniętka z okienka?

    Dlaczego mnie pytasz? ;>
    Oczekujesz zacytowania 97 KC czy sam masz chęć zacytować? ;)

    pzdr, Gotfryd