    From: EDI <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z PZU
    Date: Fri, 1 Jul 2005 19:42:19 +0200

    Witam grupę.
    Mam pewien problem a właściwie to mój pracownik X ma ten problem, i chciałem
    w jego imieniu zasięgnąć jakichś informacji.
    Otóż jakieś 3 lata temu X spowodował wypadek samochodowy potrącając pieszego
    na jezdni. Było to w nocy, pieszy szedł poboczem jezdni w dodatku pijany.
    Dostał w tyłek lusterkiem. Niestety X postapił jak ostatni ciołek, i zbiegl
    z miejsca wypadku. Odbyła się sprawa w sądzie, kolegium (6000tys) utrata
    prawa jazdy. I teraz po trzech latach X dostaje wezwanie z PZU do zapłacenia
    8000zł, z racji tego że PZU musiało wypłacić poszkodowanemu odszkodowanie.
    Dodam że poszkodowany nie odniósł żadnego uszczerbku na zdrowiu poza
    siniakiem na tyłku i 3 dni spedzonych w szpitalu na obserwacji.
    I teraz mam pytanie czy PZU jest w prawie, skoro samochód był ubezpieczony w
    OC ?
    --
    ^^^Thomas Edison Corporation^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^