  • 11. Data: 2003-11-11 12:47:26
    Temat: Re: Problem [mieszkanie]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Które powstanie z chwilą niezapłacenia czynszu.

    Z chwilą niezapłacenia czynszu, to faktycznei pewnie zobowiązanie
    powstanie i tu się trochę zagolopowałem. Ale moze ono być jedynie
    zabezpieczone poprzez zastaw, czyli ewentualnie niedopuszczenie do
    wyniesienia z lokalu rzeczy, natomiast nie uprawnia do włąmywania się do
    tego lokalu i zabierania czegokolwiek, bo to nie zastaw tylko
    przestępstwo.

    > A jak wejdzie ze świadkami i spisze protokół?

    No to będzie więcej sprawców tego włamania i Policji się ułatwi działanie.

  • 12. Data: 2003-11-11 18:32:09
    Od: "Piotr" <P...@w...net>

    Ślicznie wszystkim dziękuję za odpowiedzi.