  • 1. Data: 2003-11-08 22:10:24
    Temat: Komornik w Gdansku?
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Szukam _dobrego_ (szybkiego i operatywnego) komornika w Gdańsku.
    Prosiłbym o namiary - adres, nr telefonu.

    --
    Olgierd
    listel: cpt.hook [at] wp.pl

  • 2. Data: 2003-11-09 05:51:37
    Temat: Re: Komornik w Gdansku?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:242l8v4anc0h.1vjh7npic5ke$.dlg@40tude.net

    > Szukam _dobrego_ (szybkiego i operatywnego) komornika w Gdańsku.
    > Prosiłbym o namiary - adres, nr telefonu.

    Czyżby w Gdańsku "Google" były w remoncie
    lub z jakiegoś innego powodu są nieczynne?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który

  • 3. Data: 2003-11-09 17:19:58
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Andrzej_K. w wiadomości <b...@...i.k.i> powiedział(a)
    co następuje:

    > Czyżby w Gdańsku "Google" były w remoncie
    > lub z jakiegoś innego powodu są nieczynne?

    A powiesz mi jak wygooglać opinię o kancelarii? ;-) Wiara w google,
    zaiste, w narodzie nie ginie...

    --
    Olgierd
    "Bądźcie tak rewolucyjni jak nauka i tak reakcyjni jak tabliczka

  • 4. Data: 2003-11-09 22:24:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam _dobrego_ (szybkiego i operatywnego) komornika w Gdańsku.
    > Prosiłbym o namiary - adres, nr telefonu.

    Możesz zapomnieć o wybieraniu komornika w Gdańsku. Panuje ściśle pilnowana
    rejonizacja i nikt nie przyjmuje spraw z nieswojego rewiru. Taki to porąbany
    kraj...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2003-11-10 19:18:37
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Tomasz Waszczynski w wiadomości
    <bomf5m$90l$1@inews.gazeta.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Możesz zapomnieć o wybieraniu komornika w Gdańsku. Panuje ściśle pilnowana
    > rejonizacja i nikt nie przyjmuje spraw z nieswojego rewiru. Taki to porąbany
    > kraj...

    No tak, ale ja mam właśnie egzekucję przeciwko spółkom z siedzibą w
    Gdańsku.

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl

  • 6. Data: 2003-11-11 13:24:51
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > No tak, ale ja mam właśnie egzekucję przeciwko spółkom z siedzibą w
    > Gdańsku.

    Chodziło mi o wybieranie spośród komorników gdańskich. Określ, w którym
    rewirze spółka ma siedzibę i do komornika tego rewiru się udaj (albo do
    dowolnego i on Ci powinien powiedzieć, gdzie iść). Byle nie do Rewiru VI...

    Pozdrawiam,
    Washko